מאיפה ניתן להשיג מפיצי ריח אוטומטיים בצפון?

מפיצי ריח אוטומטיים בצפון חשוב להסדיר בחברה מקצועית המתמחה בפתרונות בישום. זה לא סוד שגם חנויות מוצרי החשמל ומשווקים רשתיים הפועלים מול סין משווקים מפיצי ריח. חלקם עשויים לעבוד טוב בתחילת דרכם. אבל מה תעשו כאשר ייגמר חומר המילוי או תפרוץ תקלה במכשיר? מפיצי ריח אוטומטיים אלו לא מוצרים של "שגר ושכח". הם דורשים תחזוקה מקצועית, וכזו – לא ניתן לקבל כשהמוכר עצמו פועל במתכונת מכירה חד פעמית. לעומת זאת, חברת מומחים לפתרונות בישום תוכל לספק לכם מענה מלא על המוצר שרכשתם בכל עת.

התמחות במפיצי ריח אלקטרוניים – יתרון

כמובן שאין הכוונה לנרות חד פעמיים או מבשמי פלסטיק לספות ומיטות. מדובר במפיצי ריח אלקטרוניים אשר ייעודם הוא בישום באמצעות הפצת חומר ריחני עם הדלקתם. המכשיר מווסת את פעולתו בעוצמות שונות של הפצת ריח, אותן ניתן לכייל באמצעות יומן אלקטרוני הנשלט ממסך המכשיר עצמו. במכשירים מסוימים ניתן לשלוט ביומן באמצעות הבלוטוס של הטלפון הנייד דרך אפליקציה ייעודית.

מילוי למפיצי ריח On demand – יתרון

כמובן שחברה המשווקת מפיצי ריח אוטומטיים לא יכולה להרשות לעצמה התנהלות "שגר ושכח" כאשר המכשירים מבוססים על חומר מתכלה שנדרשת לו החלפה מעת לעת. בחברה שכזו ניתן לרכוש חבילה עם כל מפיצי הריח בכל הטעמים. הם מגיעים בבקבוקונים, אותם ניתן להזין למכשיר וליהנות בכל פעם מסוג אחר של ארומה במהלך השימוש.

טיפול בכל סוגי החדרים – יבשים ושירות כאחד

ההבדל בין חדר יבש לחדר שירות הוא אסטרונומי כאשר מדובר במכשירי הפצת ריח. מפיצי ריח אוטומטיים אמנם פועלים על בסיס אלקטרוני אך פעילותם מוגבלת בשטח כיסוי. יש מכשירים ששטח הכיסוי שלהם הוא מעל קילומטר ויש מכשירים ששטח הכיסוי שלהם הוא עשרות בודדות של מטרים בלבד. כאשר מאפיינים חדר יבש המשמש לעבודה אוריינית או מגורים המכשיר צריך להיבחר בהתאם לשטח הכיסוי שלו. אבל כאשר מאפיינים חדר שהוא מצחין בהגדרה כמו אולם האימונים של חדר הכושר, חדר השירותים, חדר האשפה וכד' אתם תזדקקו למפיצי ריח שבמקור מיועדים לשטח רחב כדי ליצור את הנטרול הנדרש.

מפיצי ריח אוטומטיים מבית Odora מפיצי ריח

בחברת Odora מפיצי ריח מספקים ללקוח את כל מה שהוא צריך כדי לבשם את חדרי ביתו או בית העסק שלו. הוא מקבל את כל מה שהוא צריך בשביל בישום איכותי באמת. ניתן להרחיב את חבילת הפצת הריח גם לרכב ולקבל אובייקט קבוע לתלייה על המראה המבוסס על מילוי חומר הפצה תקופתי.

מפיץ ריח חשמלי מתקדם

צרו איתנו קשר בטלפון 054-5816878 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

אודורה odora - מפיצי ריח
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן