מאיפה ניתן להשיג מפיצי ריח חשמלי בתל אביב

העיר תל אביב ידועה ביתרונות רבים. כעיר סואנת עם תנועה והתרחשויות מסביב לשעון החיים בתל אביב מלווים בריחות לא נעימים של פיח רכבים, תעשייה ולעתים גם ביוב. אם אתם מתגוררים בקרבת מסעדה ריחות הבישול והטיגון עלולים לגרוע מאיכות החיים. על מנת לנטרל את ריחות העיר ולהבטיח הפצה אחיד של ניחוח עדין ונעים יש להקפיד לרכוש מפיצי ריח מול חברות שמתמחות בתחום. הזמנה אונליין של מפיצי ריח מאפשרת לכם להתחדש במפיץ ריח איכותי מבלי לצאת מהבית. יש לכם שאלות? לא בטוחים באיזה דגם כדאי לבחור או איך מנטרלים ריח מסוים? צוות השירות זמין למענה.

הסוד לניחוח אחיד ונעים

מפיצי ריח מתבססים על מערכת מתקדמת שיודעת להפוך את נוזל הריח לאדים יבשים. אותם אדים יבשים מתפזרים בחדר ומפיצים כך את הריח בצורה אחידה ללא סכנת הכתמה. ערכת אוורור חזקה מצליחה להפיץ בחדר חלקיקים זעירים של ריח. הפיזור הוא הומוגני גם בחללים גדולים וגם בחללים קטנים. שימו לב לחשיבות של התאמת מפיץ הריח לגודל החדר. מפיצי ריח חשמליים הפכו לפריט פופולרי בבתי מגורים ומתחמי עסקים בכל רחבי העיר. הניחוחות הפופולריים הם : פירות, עצים, צמחים, וניל.

יתרונות של מפיץ ריח אוטומטי

  1. התקנה מהירה ופשוטה
  2. מבחר ניחוחות לבחירה
  3. פעולה אוטומטית (תכנות מצב יום/לילה/הפעלה רציפה)
  4. מתאים לשומרי שבת
  5. ידידותי לסביבה

מפיצי ריח לבית מצליחים לנטרל את הריחות של העיר הגדולה ויוצרים ברגע אווירה נעימה. בתים שמותקן בהם מפיץ ריח ביתי נהנים מאווירה חיובית, יוקרתית ונעימה. הריח נותן תחושה של ניקיון וטיפוח.  אם אתם מחפשים את הדרך לשדרג ברגע את האווירה בבית או בעסק, מפיצי ריח הם ללא כל ספק הפתרון.

 Odoraמפיצי ריח מתבססים על מערכות חכמות שמעניקות לכם שליטה על הפצת הריח וניתנות להתאמה אישית. המערכות מתאימות לחללים קטנים וגדולים כאחד עם אפשרות לנטרול ריחות קיימים.  Odora מפיצי ריח מציעה מגוון ריחות לבחירה כך שכל אחד ימצא לעצמו את מה שהוא אוהב. מפיצי הריח מותקנים בבתים פרטיים ודירות בכל רחבי העיר תל אביב, מרכזי ספורט, מתחמי ספא, בתי מלון, אולמות תצוגה, משרדים, מוזאונים, מרכזים רפואיים, חנויות, גני אירועים.

עשוי לעניין אותך גם

מפיצי ריח אוטומטיים

צרו איתנו קשר בטלפון 054-5816878 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

אודורה odora - מפיצי ריח
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן