מפיץ ריח חשמלי בהתאמה אישית לסוגי העסקים

התקנת מפיצי ריח בעסק משפרת את האווירה בתוכו ותורמת לטיב העבודה והמסחר במקום. מעוניינים לדעת כיצד לבחור מפיץ ריח חשמלי אידיאלי לכל חדר בבית העסק? במאמר זה נלמד אתכם כיצד לתכנן תשתית הפצת ריח מן המעלה הראשונה אשר תספק ארומה ריחנית במיוחד בכל מקום!

חדרי עבודה ומסחר

חדרים אלה מתחלקים בין הקטנים ביותר, עד 50 מ"ר, הבינוניים, עד 150 מ"ר וחדרי עבודה גדולים מהממוצע באופן משמעותי, עד 250 מ"ר. עבור החדר הראשון מתאים מפיץ ריח S50. מפיץ זה ניתן לשליטה מהטלפון הנייד באמצעות אפליקציית בלוטוס ייחודית, עמה ניתן לווסת את עוצמת הפצת הריח. לאולמות עבודה ומסחר בגודל מקסימלי 150 מ"ר ניתן לרכוש את המפיץ S150, מפיץ מעוצב דק, עם מסך כחול מהודר. הוא ניתן לכיול באמצעות כפתורים ייעודיים על המכשיר ומשתלב ארגונומית בכל מקום במרחב בשל העובי הדק והקומפקטי. באולמות מסחר גדולים של 250 מ"ר יש להצטייר במפיץ ריח S250 בעל טכנולוגיה זהה, אך הוא מעט יותר עבה ומכיל כמות גדולה יותר של חומר הפצת ריח, בהתאם לסוג החלל המבוקש.

שירותים וחדרי מדרגות

בתא שירותים בודד אנו ממליצים להתקין S50. במתחם שירותים שיש בו כמה תאים, ניתן לשים בחלל המרכזי מפיץ ריח S150. זהו מפיץ אידאלי גם ללובי חדרי מדרגות. בלובי גדול מהרגיל מומלץ להטמיע S250.

פירי אשפה ומטבחים

עבור מטבח בינוני גדול המשרת בית עסק מוטב להצטייד במפיץ ריח S250. במטבח קטן ניתן לשים S150. בפיר אשפה קטן המשמש משרד או עסק של חדר אחד, מומלץ להתקין את המפיץ S350. זהו מפיץ שנועד לעסקים גדולים במיוחד, למשל אולמות תצוגה של רכבים או מתחם אימונים בחדר כושר, ובדיוק לשם כך הוא מושלם בעוצמה שלו כפתרון ארומטי בחדר האשפה. בחדר אשפה גדול המשמש חנות או משרד של 2 חדרים ומעלה יש להצטייד בדגם S500 שמספיק במקור לשטח של עד 1,800 מ"ר, בעוד S350 יכול לגבות אולם של עד 700 מ"ר בלבד.

אודורה – החברה שלכם לפתרונות ארומטיים בעסק

בואו לרכוש מפיצי ריח לעסק מבית Odora וליהנות מכל מה שאתם צריכים בשביל בישום איכותי במיוחד לבית העסק! בחברת Odora תוכלו להתאים את מפיץ הריח החשמלי המושלם לכל חדר בעסק, כולל התקנה, יבוא ותחזוקה שוטפת, מילוי חומר הפצת ריח והדרכה על המכשירים.

מפיצי ריח יוקרתיים

צרו איתנו קשר בטלפון 054-5816878 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

אודורה odora - מפיצי ריח
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן