מפיץ ריח חשמלי בהתאמה לסוגי העסקים השונים

מעוניינים לדעת כיצד להסדיר מפיצי ריח לבית העסק שלכם? במאמר זה אנו מספקים מיפוי מלא של דגמי מפיצי ריח מובילים המיועדים לסוגים שונים של עסקים. אתם מוזמנים לקרוא מאמר זה, ללמוד ולבחור את דגם מפיץ הריח הרלוונטי עבורכם. בדרך זו אתם מבטיחים כי באולמות, בחדרים ובחדרי השירות המשרדיים שלכם יהיו תשתיות הפצת ריח מתקדמות במיוחד.

מפיץ ריח לרכב

אם העסק שלכם מבוסס על תחבורה, שליחויות באמצעות רכבים ומכירה ללקוחות מרחוק, אתם בוודאי תצטרכו לצייד את הנהגים שלכם ב- S1, מפיץ ריח אולטימטיבי לרכבים. הוא מוטבע על גביה המראה הקדמית, בדיוק כפי שקורה עם עץ קרטון או גומי. כאן, מדובר על תשתית קבע ואל כזו שצריך להשליך לפח, משום שניתן למלא אותה בחומר הפצת ריח. המילוי יכול להיעשות על בסיס טעמים שונים ולא בהכרח באותו הטעם בו הוא התמלא קודם לכן.

מפיץ ריח לחדרי עבודה קטנים

אם חדר העבודה שלכם הוא עד 40 מ"ר בשטחו אתם בוודאי תשמחו להכיר את מפיץ הריח S50. זהו מפיץ ריח לעסק אשר חולש על פני שטחים של 40 מ"ר ומטה. ניתן להשתמש בו גם לבישום חדר אסלה בודד, כמו למשל השירותים הביתיים, אם החדר בו הם נמצאים אכן קטן פחות מ- 40 מ"ר. ניתן לכוון את המכשיר באמצעות אפליקציית בלוטוס מהטלפון הנייד.

מפיץ ריח למתחמי עבודה בינוניים-גדולים

אתם עובדים בחדר גדול? יש במתחם מספר עובדים בעמדות מחשב? אם החדר הוא עד 150 מ"ר, תוכלו לצייד אותו ב- S50, מפיץ ריח לעסק שנועד להתמודד עם שטח כיסוי זה. המכשיר ניתן לכיול וכיוון באמצעות כפתורים המוטבעים על גביו וצג LCD לחיווי צעדיכם.

מפיץ ריח לאולמות מכירה גדולים

העסק שלכם עוסק במכירת תכולות ענק? מטבחים? רכבים? אתם בוודאי תשמחו להכיר את מפיץ הריח S250 שחולש על מרחבים של עד 250 מ"ר. המפיץ ניתן לכיול וכיוון באמצעות כפתורים המוטבעים על גביו וצג LCD לחיווי צעדיכם. אם חיפשתם מפיץ ריח לעסקים עם אולמות, זו התשובה בשבילכם.

מפיץ ריח לאולמות שמחה וחדרי כושר

S350 הוא מפיץ שנועד להתמודד עם מרחק של עד 700 מ"ר, ועל כן הוא משרת את אולמות השמחות. במקרה ובו אולם חדר הכושר שלכם קטן מכך אך משמש לאימון פעיל, ניתן להטמיע בו את המכשיר כמנטרל ריחות. בשל כך שריח הזיעה חריף, עוצמתו של המכשיר לא תביא לחֶנֶק, אלא בדיוק לנטרול הנדרש. המכשיר ניתן לכיול באמצעות כפתוריו וצג LCD לחיווי צעדיכם.

עשוי לעניין אותך גם

מפיצי ריח למשרדים

מפיץ ריח למתחמי אולמות וחדרי אשפה

מפיץ ריח S500 הוא המכשיר בשבילכם. זהו מפיץ ריח לעסקים ענקיים עם מספר אולמות או מתחם שמחות אשר בו מספר אולמות אירועים. הוא חולש על עד 1,800 מ"ר וניתן לכיול באמצעות כפתוריו. יש לו גם צג LCD לחיווי צעדיכם.

Odora מפיצי ריח – התאמה אישית של המפיץ לבית העסק

מעוניינים להסדיר תשתית בישום לעסק שלכם? פנו לחברת Odora מפיצי ריח ואנו נסדיר עבורכם את המכשירים המושלמים, כולל עסקה משתלמת על אספקה תדירה של חומרי מילוי עבור כל אחד מהם.

מפיצי ריח חשמליים

צרו איתנו קשר בטלפון 054-5816878 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

אודורה odora - מפיצי ריח
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן