מפיץ ריח חשמלי בהתאמה לסוג העסק

לא יהיה זה סוד לומר כי מפיץ ריח חשמלי מייצר בעסק הרגשה אחרת, עם ריחות מדהימים שמושכים אורחים ולקוחות רבים. כל אחד יכול לתלות בעסק שלו עץ ריחני או מיכל פלסטיק חד פעמי, אבל אין לזה תכלית. העלות החד פעמית אינה זולה בהכרח, ומבחינה סביבתית יש כאן בזבוז יקר של חומרי גלם מזהמים. במקום זאת, מומלץ לרכוש פעם אחת מפיץ ריח רב פעמי לשימוש רב שנתי. משלמים, מעתה, רק על חומר המילוי, וזה יהיה הרבה יותר זול מאשר לרכוש כל חודש אמצעי חד פעמי.

איך בוחרים את המפיץ?

נציגי חברת מפיצי ריח אוטומטיים עומדים לרשותכם ומסייעים לכם לבחור את הדגם המומלץ לכל מקום בעסק, מתחם השירותים, חדרי העובדים, מטבח העסק, ועוד. במידה והעסק מכיל חדר מדרגות ומסדרון ניתן לבשם גם אותו. המטרה של החברה כפולה: לדאוג שיהיה ריח חדש מורגש מחד ולהימנע מחנק מאידך (מצב בו רוכשים מפיץ עוצמתי מדי לחדר בעל גודל קטן ללא ריחות).

מה צריך לעשות כדי להטמיע את המכשיר בעסק?

ניתן להניחו על מדף פנוי. כל מפיץ ריח הנו קל משקל ויכול להתמודד גם עם מדפים קלים. לחילופין, את חלק מהמכשירים מומלץ להטמיע ישירות לקיר באמצעות קידוח ברגים כי מדובר במכשיר שצריך לעמוד ולא לשכב על משטח, וזה חושף אותו לנפילה אם לא מעגנים לקיר, בדיוק כפי שלא מניחים דוד שמש אלא מחברים אותו למשטח קשיח.

איך ניתן לקבוע את עוצמת הפצת הריח במהלך השימוש?

מסך המכשיר הוא גם יומן עם כפתורים שניתן לשלוט בעוצמה בכל עת. אפשרות אחרת היא לתכנת מראש במסך את זמני הפצת הריח בעוצמות הנדרשות. אפשרות אחרת היא לתכנת הכל מהטלפון שלכם באמצעוחת אפליקציית בלוטוס. זה אפשרי רק במכשיר S50 המשפיע בשטח כיסוי של עד 20 מ"ר, שכן רק בו ישנו חיישן בלוטוס.

Odora מפיצי ריח בהתאמה לכל בית עסק

בבית אודורה מפיצי ריח תוכלו לבחור בפתרונות הבישום המושלמים לכל בית עסק. בחברת Odora מפיצי ריח מספקים ללקוחות את כל מה שהם צריכים בשביל ליהנות מפתרונות בישום איכותיים באמת שיספקו לחדרים שבחזקתם את הבישום המושלם. השירות כולל גם רכש קבוע של מילוי למפיצי ריח במבצעים משתלמים במיוחד!

צרו איתנו קשר בטלפון 054-5816878 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

אודורה odora - מפיצי ריח
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן