מפיץ ריח חשמלי בקטלוג 2021

מעוניינים להכיר מפיצי ריח חשמליים שיתגברו על כל בעיות הארומה במרחב שלכם? במאמר זה תוכלו להכיר את כל מפיצי הריח החדשניים ביותר בשוק ולהתאימם במדויק למה שאתם מבקשים לחולל בשטחים סגורים, פתוחים ואפילו ברכבים. ריח רע הוא לא גזירת גורל. סדר היום שלנו גדוש בגורמים המסבים ריחות לא נעימים, ובדיוק לשם כך נדרשת תשתית הפצת ריח שתתגבר על בעיות אלו.

מפיץ ריח רב פעמי לרכב שאינו מצריך החלפה בחדש

מפיץ ריח לרכב דגם S1. זהו מפיץ ריח בצורת גליל קטן שאורכו זהה לחלוטין לזה של עץ גומי או קרטון. עשוי פלסטיק ומתחבר לרכב באמצעות טבעת קפיצית. מפיץ ריח זה ניתן למילוי בחומר הפצת ריח. לרוכשים מפיץ ריח זה עומדת הזכות לעשות מנוי לרכישת חומר הפצת ריח באופן קבוע במחיר מיטבי.

מפיץ ריח לחדרי מדרגות קטנים, חדרי שירותים ומבני מכירה קטנים

מפיץ ריח S50 נועד לגיבוי חללים ומרחבים קטנים ביותר. מפיץ ריח זה ניתן לתלייה על הקיר או הנחה על מדף והוא פועל על בסיס אפליקציה מהטלפון הנייד, אשר מאפשרת לשלוט בזמני ההפעלה ועוצמת הריח הנדרשת בכל סשן. מפיץ ריח זה נחשב נוח ביותר לשימוש ורבים בעלי מתחמים קטנים הזקוקים לנטרול משתמשים בו.

מפיצי ריח לחדרי מכירה בגודל בינוני

מפיצי הריח S150 ו- S250 משלימים עבורכם תמורה זו. ההבדל ביניהם מתבטא בשטח הכיסוי. בדרך כלל מתחם מכירה בינוני משתרע עד 150 מ"ר, ולשם כך נועד מכשיר S150. מכשיר S250 נועד לכסות את ה- Leverage של עוד 100 מ"ר, כלומר סה"כ הוא מספק שטח כיסוי של 250 מ"ר ולכן מי שיש לו מתחם מכירות מעט יותר גדול מן הרגיל יכול וצריך לרכוש אותו. מפיצים אלה ניתנים לתלייה על הקיר או להנחה על מדף.

עשוי לעניין אותך גם

מפיצי ריח אוטומטיים

מפיצי ריח לאולמות, חדרי כושר וחדרי אשפה

מפיצי ריח בעלי קיבולת חומר ההפצה הגדולה ביותר ושטחי הכיסוי הכבירים ביותר. S350 מכסה 200-700 מ"ר שטח כיסוי, בעוד S500 מכסה 700-1,800 מ"ר שטח כיסוי. האחרון מיועד גם לחדרי אשפה בעלי שטח קטן על מנת לכסות על עוצמת הריח הרע שבוקע מתוכם. במכשיר הקטן מבניהם מקובל להשתמש במתחמי אימונים בחדרי כושר, ובמתחמים גדולים מאד מומלץ לשקול להציב את המכשיר הגדול מבניהם.

Odora מפיצי ריח – יש לכם על מי לסמוך

מעוניינים לרכוש מפיצי ריח חדשים? פנו לאודורה מפיצי ריח שתספק לכם את השירות המלא לסל המוצרים שאתם צריכים. פתרון הבישום המוביל כבר כאן: לפרטים נוספים, פנו ל- Odora מפיצי ריח!

צרו איתנו קשר בטלפון 054-5816878 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

אודורה odora - מפיצי ריח
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן