מפיץ ריח חשמלי לנטרול ריחות של חדרי אשפה

הכירו את S500 של אודורה! מכשיר זה הנו פתרון פלא לבישום חדרי אשפה. המכשיר במקור משמש לבישום מרחבים גדולים באמת, ויש האומרים – הגדולים ביותר: מתחמי אולמות אירועים וקניונים עד 1,800 מ"ר. אבל כשמדובר בחדר האשפה שלכם, למרחק הבישום המקורי אין משמעות. החדר מסריח מטבעו והוא יזדקק למכשיר הפצת ריח שיידע להתמודד טוב עם הסיטואציה ולנטרל מצב זה. רק מכשיר בעל נתונים כמו של S500 של אודורה יוכל לספק לכם תמורה זו.

צג חיווי וכיוון מכשיר ייעודי

באמצעות צג החיווי, ניתן לדעת מהו מצב מילוי חומר הפצת הריח במכשיר, מהי עוצמת ההפצה, ולכמה זמן המכשיר צפוי לפעול (במידה והפעלתם אותו באמצעות יומן אלקטרוני עם שעות ידועות מראש), כמו גם כמה זמן הוא פעל עד כה. צג חיווי זה מאפשר שליטה קלה במכשיר. הוא מבוסס LCD ומאפשר לכל משתמש לתפעל את המכשיר ביעילות רבה.

טנק מילוי חומר הפצה של עד 1 ליטר

טנק ההפצה גדול במיוחד והוא מאפשר אגירת חומר הפצה לפרקי זמן ארוכים. המשמעות: מינימום התעסקות בהחלפות. למעשה, ההחלפה תידרש בתדירות מאד נמוכה, לעתים מעידים כי היא נמוכה יותר אפילו מזו מילוי דלק במכונית של נהגים המשתמשים לעתים רחוקות ברכבם.

ארגונומי, ניתן להנחה או תלייה בחדר

אם יש מדף בחדר האשפה, ניתן להניח עליו. אם אין, ניתן לקדוח את המכשיר לקיר באמצעות תושבת ברגים ייעודית. בכך, מפיץ ריח זה יכול להיות מוצב בכל חדר אשפה, ללא קשר לתשתיות המבניות שבתוכו.

שינוי אווירה טוטלי בחדר האשפה

עם מפיץ ריח חשמלי לנטרול חדרי אשפה, אתם על דרך המלך בנושא הפצת הריח! החדר כבר לא יחוש כמו חדר אשפה, אלא ירגיש רגיל לחלוטין ויאפשר שימוש נוח בהרבה ביחס לעבר.

אודורה פתרונות בישום – מפיץ ריח חשמלי בהתאמה אישית לחדרי אשפה

בואו לרכוש מפיצי ריח לעטיפת חדר האשפה שלכם בבישום איכותי שיאפשר שימוש קל ויעיל בתוכו. מעוניינים שיהיה לכם נוח ולא מעיק באף כשאתם משליכים את האשפה? עם מפיץ ריח חשמלי יוקרתי מדגם S500 של אודורה תוכלו להגשים תמורה זו הלכה למעשה!

ראו גם: מפיצי ריח אוטומטיים

צרו איתנו קשר בטלפון 054-5816878 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

אודורה odora - מפיצי ריח
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן