מפיץ ריח לבית בקטלוג 2021

מעוניינים להתחדש במפיצי ריח אלקטרוניים שיספקו ארומה לאורך תקופה ארוכה ללא צורך בהתערבות אנושית זולת ההפעלה? הכירו את קטלוג מפיצי הריח האלקטרוניים לשנת 2021! מפיצי ריח לבית, מפיצי ריח לקניונים, לספא, ללובי המלון ולכל סוג אחר של מבנה – בהישג ידכם! בואו להכיר דגמים מתקדמים של מפיצי הריח שישנו לחלוטין את מציאות חייכם במבנה.

מפיץ ריח למכוניות

זהו התחליף הטוב ביותר לעץ הרכב המתכלה: אביזר רב פעמי המבוסס על אנרגיה מתחלפת בדמות מילוי נוזלי למפיץ ריח. נגמר המילוי? רוכשים מחברת מפיצי הריח בסיטונות וממלאים. בדרך זו יש לכם התקן קבע באוטו שתמיד יפיץ ריח ולא תצטרכו להשליכו לפח, תשמרו על אורך חיים אקולוגי ותספקו לרכב מגוון ריחות מעניינים, שכן לא כל מילוי ניחן באותה ארומה

מפיץ ריח לחדרים קטנים

מפיץ זה מתאים לתאי שירותים קטנים, חדרי מכירה מזעריים, מערבים ומסדרונות צרים וקטנים. שטח הכיסוי שלו עד 40 מ"ר והוא מבוסס על מילוי בנפח 50 מ"ל. בחדרי הארונות והשינה מומלץ מאד להשתמש במפיץ זה לשיפור הארומה בייחוד בקרבת ארונות האחסון.

מפיץ ריח לחנויות בגודל בינוני

מפיץ זה משרת את מרבית הזכיינים ובעלי הרשתות בסניפים בחנויות שונות בשונה מחנויות הבוטיק הקטנות ומחסני הביגוד, שטח הכיסוי בחנויות צריך להיות גדול יותר ואכן, המשתמש נהנה ממכשיר שיכול לכסות עד 150 מ"ר, עם קיבולת של 200 מ"ל מילוי.

מפיץ ריח לחדרי כושר ואולמות קטנים

מפץ זה מזכה את המשתמש בשטח כיסוי של 250 מ"ר וניחן ב- 200 מ"ל מילוי. המפיץ מאד חיוני לסביבות בהן מזיעים הרבה, כמו חדרי כושר ואימונים באופן כללי. גם אם שטח האימונים קטן, מפית שבאופן רגיל משפיע על שטח של 250 מ"ר הוא שנדרש כדי לנטרל את הדחיסוּת מהאוויר.

מפיץ ריח לאולמות אירועים גדולים

מפיץ ריח זה יכול להשפיע על שטח של עד 700 מ"ר ובעל קיבולת חצי ליטר של נוזל מילוי. הוא משמש בענף האירועים לא מעט וניכר כמכשיר פופולרי מאד במתחמים גדולים באופן כללי.

אודורה מפיצי ריח לכל מטרה

עשוי לעניין אותך גם

מפיץ ריח לפירי אשפה וחדרי זבל

מפיץ ריח זה הנו העוצמתי והגדול מכולם. הוא ניחן בטווח השפעה של עד 1,800 מ"ר וב- 1 ליטר של מילוי מפיצי ריח כאשר הוא מלא. המפיץ חיוני הן לחדרי אשפה, הן לאולמות ממש גדולים והן לכל שטח כיסוי אחר שגודלו כביר ומצריך פתרונות הפצת ריח בעלי שטח כיסוי נרחב.

אודורה Odora מפיצי ריח – ליהנות ממכשירי הפצת ריח אוכותיים

בחברת Odora מפיצי ריח יספקו לכם את כל המידע אודות מפיצי הריח המתאימים למטרות הבישום שלכם. פנו באופן מידי לבית Odora מפיצי ריח והתחילו לשנות מציאות!

מפיצי ריח לבית

צרו איתנו קשר בטלפון 054-5816878 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

אודורה odora - מפיצי ריח
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן