מפיץ ריח לבית כולל מילוי שנתי

חוויה כמו שימוש במפיץ ריח אלקטרוני מעטים חוו, אל מי שהתנסה בכך יצא תמיד מרוצה ונשכר. לא בכדי מדובר באחד מפתרונות הבישום היותר אהודים על חובבי הבישום. זוהי תשתית שבאמצעותה שמים סוף לפלסטיק ריחני על הכרית ולקפסולות ריח על המזרן, חוסכים בתלות בחנויות מזדמנות שמוכרות את זה ועלולות להודיע על גמר המלאי, וכמובן לא מעודדים נזק סביבתי לאחר שהמוצרים הללו כבר עשו את שלהם ויש להשליכם לפח. מפיץ ריח לבית נועד לשימוש קבע וניחן בתכונות הבאות.

מכשיר אלקטרוני עם מנגנון כיול הפצת ריח

ניתן להפעיל את המכשיר וליהנות מהפצה תוך כיוונו באופן מזדמן או לכוון מראש את התאריכים והשעות בהם אתם מעוניינים שיהיה בישום, כולל עוצמה נדרשת. כך או כך, נהנה המשתמש מהפצת ריח במידה שהוא זקוק לה, משום שבשלב הרכש מומחי חברת פתרונות בישום מסייעים ללקוח לבחור את המכשיר המתאים ביותר לחדר המיועד לבישום.

תשתית ארגונומית להנחה באופן קבוע על מדף או קיר

המכשיר מגיע תמיד עם אמצעי עיגון: או שהוא ישר פלס ועל כן מאפשר העמדה על משטח ישר כמו מדף או שהוא מגיע עם 2-4 חורי קידוח בקיר. לרוב, המפיץ מגיע עם 2 תכונות העיגון הללו והמשתמש יכול לבחור כיצד הוא מעוניין להציב את המכשיר, והיכן.

מילוי נדרש כאשר המכשיר ריק ממנו

מילוי חומר הפצת ריח הופך את המכשיר לשמיש. הוא עצמו אינו מתכלה אבל כאשר אין בו מילוי זה כמו שבאוטו אין דלק. לא ניתן לחוות השפעה מהמכשיר כאשר הוא אינו מכיל אותו. לכן, היתרון ברכש מחברה מקצועית למפיצי ריח ולא ברשת מוצרי חשמל הוא שניתן להסדיר גם רכישת בקבוקי מילוי באופן קבוע.

שירות מקצועי של מילוי למפיצי ריח

עשוי לעניין אותך גם

Odora מפיצי ריח בהתאמה לצרכי הלקוח

בחברת Odora מפיצי ריח מספקים ללקוח את פתרונות הבישום האולטימטיביים עבורו. יש חשיבות לגודל החדר וגם לייעוד שלו: חדר שירותים אינו חדר מגורים ועל כן מפיץ הריח שם צריך להיות יותר חזק בעוצמה בהינתן שמדובר על 2 מתחמים באותו גודל. המומחים של Odora יידעו להתאים עבורכם את המכשיר המושלם לכל מקום בו נדרש בישום איכותי.

צרו איתנו קשר בטלפון 054-5816878 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

אודורה odora - מפיצי ריח
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן