מפיצי ריח אוטומטיים לבית

מעוניינים לדעת כיצד עובדים מפיצי ריח אוטומטיים לבית? מפיצי ריח אלו גם מספקים יעילות סביבתית וגם עליונות טכנולוגית בהשוואה למפיצי פלסטיק חד פעמיים למיטות, או מפיצי נייר וקרטון למכוניות. בעוד מפיצי ריח חד פעמיים מושלכים לאשפה ללא יכולת מחזור, מפיצי ריח אוטומטיים לבית כאן בכדי להישאר. מפיצי ריח אלו נכנסים למצב בלאי רק בתקופה אחת מדי מספר חודשים: כאשר נגמר חומר המילוי. אבל אז, ניתן לרכוש מזוודת מילוי מלאה בבקבוקי חומרים ייעודיים ולהחזיר את המכשיר שלכם לפעילות.

מפיץ ריח S50

פותר את רוב הבעיות בבית מכיוון שהן נובעות בעיקרן מחדר השירותים. מפיץ ריח S50 מכסה שטח של 40 מ"ר וניתן לכיסוי שטח מופחת מכך ללא הרגשת מחנק. המכשיר נין להצבה ליד האסלה. לא צריך לחשוש לפתוח חלון פן תיכנס צרעה הבייתה, או להשתמש במטהרי אוויר מזיק לסביבה. פשוט מפעילים את S50 ונהנים מכל מה שצריכים בשביל למגר את הריח הרע בשניות.

מפיץ ריח S150 למתחמי בית ענקיים

מפיץ ריח זה מספק שטח כיסוי של עד 150 מ"ר ולכן הוא נועד לאולמות גדולים בווילות פרטיות או צמודי קרקע אשר בהם יש מעשנים ומתחוללות פעילויות אחרות של ריח לא נעים: הכנת פופקורן במיקרוגל, הדלקת קטורת שמשאירה ריח למשך זמן רב וכד'. עבור אולמות כאלה מפיץ ריח S150 עושה בדיוק את העבודה הנדרשת. לא זו אף זו, המפיץ מיועד גם למלתחות ובהן אסלות, אם הן גדולות במיוחד ומשתרעות על פני עשרות או מאות מ"ר.

הפעלה קלה ופשוטה של המפיצים

S50 ניתן להפעלה מהטלפון הנייד באמצעות אפליקציית בלוטוס. S150 ניתן להפעלה דרך היומן האלקטרוני שלו. בשני המקרים מדובר על הדלקה וכיוון פשוטים ביותר של עוצמת ההפצה והגעה מהירה למצב בו הריחות הרעים מנוטרלים.

עשוי לעניין אותך גם

מפיץ ריח חשמלי

Odora מפיצי ריח – הכתובת שלכם למפיצי ריח איכותיים לבית

אם החלטתם לאבזר את בתיכם במכשירי הפצת ריח, אנו מספקים S50 לאסלות ו- S150 למתחמי בילוי וחדרי מלתחות ענקיים. ב- Odora יספקו לכם את כל השירות הנדרש למכשירים כולל מכירה משתלמת של מילוי למפיצי ריח על מנת לסייע לכם לתחזק את המכשירים ללא קושי.

צרו איתנו קשר בטלפון 054-5816878 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

אודורה odora - מפיצי ריח
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן