מפיצי ריח אוטומטיים לרכב של חברת Odora

בואו להתנסות במפיצי ריח יוקרתיים לרכב מבית Odora מפיצי ריח! בתכנית: מגוון רחב של ארומות, עיצוב גוף הפצת ריח מהמהודרים שיש בתחום הרכב ועוד מגוון הפתעות! אתם בוחרים את הדגם המבוקש ואנחנו מספקים אותו כדי שהנסיעות הבאות יעברו עליכם בנעימים!

ליהנות מהפצת ריח איכותית ביותר

כאשר אתם נעזרים במפיץ הריח S1 של חברת Odora מפיצי ריח אתם למעשה חווים חוויה ארומטית מסוג שטרם התרגש עליכם. בואו ליהנות ממנגנון הפצת ריח ידידותי לסביבה, מעוצב, כזה אשר יוסיף לרכב שלכם את הטאץ' הדקורטיבי הסופי ויהיה ידידותי וקל ושימוש.

תלייה קלה ללא גומייה

מפיצי ריח אוטומטיים של Odora מפיצי ריח נחשבים קלים מאד לתלייה על הרכב כי מנגנון החיבור עשוי מפלסטיק עם קליפס. פותחים את הקפיץ, שמים על המראה ומשחררים. זה הכל. אין גומיות, אין חבלים דקים ואין שרוכים. שגר-ושכח במלוא מובן המילה!

מבחר ארומות להעשרת האווירה באוטו

ניתן ליהנות מארומות בריחות שונים של פירות ומנטה בהתאמה אישית. ניתן לרכוש מזוודת מילויים שלכל אחד ריח שונה ובכלך להגדיר מחדש את הנסיעה שלכם, כולל ציפייה מהארומטיות שתהיה בה.

שירות עד לכתובת: מגיעים עם המפיץ ללא צורך בנסיעה לדואר

הזמנתם מפיץ ריח אוטומטי לרכב של חברת Odora מפיצי ריח? ניתן לקבל את המשלוח אליכם ללא מאמץ נסיעה למקום אחר. הנגישות לפתרונות בישום מעולם לא הייתה קלה ופשוטה יותר.

לתת לנוסעים שלכם להתבשם במלוא מובן המילה

כאשר הנוסעים שלכם חווים את מפיץ הריח של Odora הם פשוט לא ישכחו את הנסיעה עמכם. מהאוטו הם בוודאי יתקשו לצאת. זו צריכה להיות הסגולה האמיתית של מפיץ ריח איכותי לרכב.

מפיץ ריח s1

עשוי לעניין אותך גם

על Odora מפיצי ריח

חברת Odora מפיצי ריח הנה חברת מומחים לפתרונות בישום אשר באמתחתה מגוון רחב של תשתיות לרכב. החברה מתמחה בייעוץ לכל הנהגים לגבי סוג הארומה ועיצוב המכשיר ומשווקת את דגם ה- S1 בהתאמה מלאה לדרישותיו של הנהג. בואו ליהנות ממפיץ הריח הכי הכי, מבחינתכם, ולשמח נוסעים שישבו לצידכם במושבים שמסביב. מפיץ ריח איכותי מעולם לא היה זמין יותר בכלי הרכב שלכם. פנו למומחים של Odora למידע נוסף!

צרו איתנו קשר בטלפון 054-5816878 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

אודורה odora - מפיצי ריח
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן