מפיצי ריח חשמליים כולל מנוי מילוי שנתי

מפיצי ריח חשמליים שונים בתכלית מהמפיצים החד פעמיים. לא זו בלבד שהם מבוססים על חשמל, הם מבוססים על מילוי למפיצי ריח. לכן, אם המכשיר הפסיק לעבוד, זה לא אומר שהוא לא תקין. הנורות פועלות? המסך תקין? כנראה שנגמר חומר המילוי, וכל מה שנדרש הוא למלא מחדש. היכן ניתן לרכוש מפיצי ריח חשמליים מסוג כזה, ויותר חשוב, באיזה סוג של עסקה מומלץ לבחור כדי שזה יהיה משתלם?

מפיצי ריח אלקטרוניים יש לבחור רק בחברת בישום מקצועית

חברת בישום מקצועית מסייעת ללקוחותיה לאתר מפיצי ריח חשמליים בהתאמה לסוג הבישום הנדרש: בחדר שינה, בחדר עבודה, באולם אימונים, במטבח, במקלחת, בשירותים, בחנות, ועוד. החברה דואגת ליישום 2 תמורות: בישום במסגרתה המענה הנדרש לחדר והימנעות מבישום יתר, ומה שנקרא בשפה המקצועית "חנק".

חומרי מילוי באספקה שנתית – מאד חשוב

כפי שהסברנו לכם בפתיחה, יכול לעמוד בחדר שלכם מכשיר יפהפה להפצת ריח: הוא ארגונומי, בעל מסך זוהר ונראה נפלא. בלי חומר מילוי בתוכו הוא לא יבשם. בחנות פרטית, כאשר מגלים זאת, מגלים כי רכישת בקבוקון חדש זו לא משימה קלה ולעתים מאד יקרה. אבל בחברת מפיצי ריח? ההיפך הוא הנכון. רוכשים מדי שנה חבילה ענקית של בקבוקוני הפצת ריח ממנה נהנים לכל אורך התקופה. כל בקבוקון יבוסס על טעם שונה ליצירת מגוון.

תחזוקה נכונה של המכשיר והדרכות

יתרון נוסף של חברת מפיצי ריח הוא ייעוץ לגבי תפעול המכשירים: הנחה נכונה שלהם, על מדף או על בסיס קידוח, וניהול יומן המסך. מסך המכשיר הוא למעשה יומן מנוהל שניתן לקבוע באמצעותו את עוצמות הפצת הריח השונות בנקודות זמן במהלך תקופת השימוש. חלק מהמכשירים ניתנים לשליטה שכזו באמצעות הטלפון אם הם מבוססי בלוטוס.

Odora מפיצי ריח חשמליים בהתאמה אישית לכל מבנה

Odora מפיצי ריח עוסקת בשיווק מפיצי ריח לכל סוגי המבנים, החל ממפיצי ריח לתאי שירותים קטנים ועד אולמות וסלונים. החברה עוסקת גם בבישום כלי רכב עם אביזר תלייה ייעודי כתחליף לעץ הקרטון החד פעמי. Odora מפיצי ריח מספקת פתרונות מילוי שנתיים בחבילה של בקבוקונים המספיקה לכל השנה, מה שהופך את מחיר החבילה למשתלם במיוחד.

ראו גם: מפיץ ריח אוטומטי

צרו איתנו קשר בטלפון 054-5816878 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

אודורה odora - מפיצי ריח
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן