מפיצי ריח חשמליים לרכב של חברת Odora

כאשר אתם מחפשים אחר מפיצי ריח לרכב, הפתרון לא צריך לבוא מתחנת הדלק ולא מהמוסך המורשה. שם, מספקים עץ קרטון ל- 3 ימים או עץ גומי ל- 3 שבועות, ואלו פתרונות שלא רק שהם מתכלים, בחלק גדול מהמקרים (בהם האביזר לא היה עשוי נייר) אין אפילו איך למחזר אותם. מה הפתרון? לעבור להשתמש במכשירי קבע: מפיצי ריח חשמליים לרכב. במה הם נבדלים זה מזה ומה הכי מתאים עבורכם?

הכירו את דגמי מפיצי הריח לרכב

למעשה, מדובר על דגם אחד ושמו S1, גליל הפצת ריח שבקצהו העליון טבעת תלייה קפיצית נפתחת. ההבדלים בין הדגמים מתבטאים בסוג המילוי שלהם. המילוי מתבטא בריח המופץ במקום האוויר המקורי שבתוך הרכב. על מנת להבדיל בין דגמים שונים של מפיצי ריח חשמליים לרכב חשוב להכיר סוגי מילויים.

המילויים למפיץ הריח מבוססים על טעמים שונים

מילוי למפיצי ריח הוא שמבדיל בין דגמי מפיץ ה- S1 השונים המשמשים את הרכב שלכם. יש S1 שיריח כמו תות שדה ויש S1 שיריח כמו משמש, ועוד. היתרון שלכם הוא ששום דבר אינו קבוע. אתם יכולים לשנות את ריח המילוי של ה- S1 שלכם ללא הגבלה, בהתאם לחומר המילוי שנמצא ברשותכם.

הסדרת מילויים עבור מפיץ S1

הסדרת המילוי ניתנת ליישום בחברת מומחים למכירת תשתיות הפצת ריח. בחברה זו ניתן לרכוש מפיץ S1 לרכב ולקבל מזוודת מילויים. הדבר נעשה באמצעות חתימה על מנוי לתקופה ארוכת טווח, במהלכה אתם תהיו זכאים לקבל את המזוודה ולהשתמש במילויים בהתאם למה שאתם חושבים שמתאים לרכב שלכם וכמובן בכפוף להעדפותיכם.

עשוי לעניין אותך גם

מאמרים

Odora מפיצי ריח חשמליים לכלי הרכב שלכם

אם אתם סבורים שהגיעה העת לשדרג את מנגנון הפצת הריח ברכב שלכם מעצי קרטון וגומי לפתרון קבוע ומתקדם, לחברת Odora מפיצי ריח יש בדיוק את מה שאתם צריכים: מפיץ ריח S1 אשר מתאים במדויק לכלי הרכב שלכם. המפיץ מבוסס בדיוק על פעולת העץ, וניתן לתלייה על המראה, באותו מקום בדיוק. הפעם לא חוט דק הוא שמיישם את התלייה אלא טבעת עבה קפיצית שהיא חלק אינטגרלי מאביזר ההפצה. את המילוי שלו ניתן לשנות בכל עת באמצעות רכישת מנוי מילויים מחברת Odora מפיצי ריח.

צרו איתנו קשר בטלפון 054-5816878 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

אודורה odora - מפיצי ריח
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן