מפיצי ריח חשמליים מיוחדים לבית

במאמר זה נלמד על מפיצי ריח קבועים. אל תתבלבלו, אלה לא מפיצי ריח חד פעמיים ללילה מתחת לכרית אלא מכשירים חשמליים להפעלה קבועה. האם מכשיר חשמלי אכן יכול ליצור בישום מתוקף היותו מכשיר חשמלי, או שמא נדרש איזשהו אביזר חד פעמי משלים שיישם את הבישום? כל המידע במאמר אחד.

המכשיר מבסס את פועלו על חומר מילוי

המכשיר אמנם קבוע, אבל הוא מבוסס על חומר מילוי. כאשר הוא נגמר, האלקטרוניקה שלו ממשיכה לעבוד אבל לא הבישום. על מנת לחדש את הבישום יהיה עליכם לרכוש חומר מילוי חדש או להירשם לתוכנית מנויים שנתית הכוללת תמיכה ללא תשלום נוסף (אלא רק על המנוי השנתי בתחילת התקופה) במילוי כאשר הוא מסתיים. ניתן גם לקבל מראש אספקת מילוי רחבה לכל השנה לאחסון לשימוש עתידי.

דוגמאות למכשירי הפצת ריח ביתיים

הפצה לשירותים – מפיץ ריח אוטומטי S50 מיועד לתא השירותים הבודד. טווח ההשפעה שלו בהינתן שלא מדובר בשירותים, אלא בחדר עבודה רגיל, 40 מ"ר. בשירותים הוא משמש כמנטרל מעולה ועל כן לא יוצר חנק.

הפצה למלתחות – מפיץ ריח אלקטרוני S150 מיועד לבישום מלתחות. מלתחות מוגדרות או מתחם שיש בו 2-3 אסלות או חדר מקלחת עם אסלה בתוכו. בהינתן שמדובר על בישום מתחם משרדי רגיל ללא ריחות רעים, הוא מיועד להשפעה של 150 מ"ר.

הפצה לחדר האשפה הביתי – עבור חדר האשפה הביתי, ליד פחי הצפרדע, הפתרון הכי טוב הוא S500, מפיץ ריח עוצמתי שבשימוש רגיל, ללא ריח רע בסביבה, מיועד להשפעה על 1,800 מ"ר. בשל כך שזה חדר אשפה הוא נדרש כי הוא המכשיר עם המנוע הכי חזק, ובחדרי אשפה לחֶנֶק אין משמעות.

עשוי לעניין אותך גם

בראשית

Odora מפיצי ריח – התאמת תשתית הפצת ריח ביתית

כמובן שכל בית הוא עולם ומלואו ועל כן לא כל תשתית תהיה 100% זהה. ישנם מפיצי ריח שלא אוזכרו במאמר זה שעשויים להתאים ככפפה לבית הספציפי שלכם. אם אתם מעוניינים לדעת מה מתאים לכם בדיוק, פנו למומחים של Odora מפיצי ריח, שם תוכלו לקבל גיבוי מלא על התאמת המכשירים ועל עסקה משתלמת של חומרי מילוי איכותיים במחיר כלכלי באופן קבוע.

צרו איתנו קשר בטלפון 054-5816878 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

אודורה odora - מפיצי ריח
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן