מפיצי ריח יוקרתיים שנת 2021

בואו להכיר את פתרונות הפצת הריח שיסדרו לכם את החיים באוטו, בבית ובמשרד ויהפכו את הריחות הרעים הטמפורריים לנחלת העבר. בשנת 2021 מכסים את כל שטחי הכיסוי שבבעלותכם במפיצי ריח והופכים את מציאות החיים לשונה לחלוטין מזו שהכרתם. איך זה עובד ומהם הדגמים המתאימים?

אופן פעולתו של מפיץ ריח

מפיץ ריח הוא מכשיר חשמלי אוטומטי שניתן לכייל לו זמני הדלקה וכיבוי ועוצמת הפצת ריח בכל סשן. המכשיר מוזן בחומר מילוי ומרגע שהוא מופעל חשמלית הוא מתרגם אותו מנוזל לגז הפצת ריח שמנטרל אוויר עכור והופך אותו שוב לצלול, כזה שכיף לשהות במחיצתו.

כבר באוטו, השינוי מתחיל

באוטו אתם תוכלו לשים על המראה שלכם מפיץ ריח S1. מפיץ ריח זעיר זה משמש רכבים ומיועד לספק עבורם את הארומה הנדרשת לביטוי ריחות רעים ובישום מיטבי. המפיץ קבוע ולא חד פעמי אך יש להזינו במילוי למפיצי ריח אחת לתקופה. ניתן לרכוש עבורו מנוי מילוי למפיצי ריח אותו ניתן לממש עד שנה מיום הרכישה.

מפיץ ריח יוקרתי לחדר השירותים

מפיץ ריח S50 מאפשר לכם לבשם תא שירותים בודד. הוא מיועד לבישום חדר רגיל בעל שטח של עד 40 מ"ר. המפיץ ניתן לכיול הן מהיומן שלו והן באמצעות אפליקציית בלוטוס מהטלפון הנייד. מראה המפיץ, כמו של דוד חשמלי עגול לתלייה אנכית. צבע, לבן.

מפיצי ריח יוקרתי לחדרי עבודה

מפיצי ריח S150 ו- S250 מיועדים לבישום חדרים עד 150 ו- 250 מ"ר בהתאמה. הם מיועדים לבישום מתחם שירותים גדול ובו מספר תאים. המכשירים ניתנים לכיול באמצעות כפתורי היומן של גביהם. עיצוב המפיץ בצורת מלבן שניתן לקדוח בקיר או להעמיד על מדף.

עשוי לעניין אותך גם

מפיצי ריח יוקרתיים

מפיצי ריח לחדרי כושר, אולמות אירועים וחדרי אשפה

מפיץ הריח S350 מיועד לחדרי כושר ואולמות אירועים קטנים ומפיץ הריח S500 מיועד לאולמות אירועי ענק וחדרי אשפה עם פחי צפרדע או אמניר. אלו מפיצים שטווח ההשפעה שלהם במתחמים רגילים שאין בהם ריח של אשפה או הזעה יכול להגיע למאות עד אלפי מטרים רבועים. צורתם, מלבנים עבים עם קצוות עגולים. הם ניתנים להנחה על מדפים או לקידוח בקיר באמצעות ברגים עבים.

מפיצי ריח יוקרתיים מבית Odora מפיצי ריח

חברת Odora מפיצי ריח היא בית מומחים להתאמת מפיצי ריח אלקטרוניים לכל מטרה. מעוניינים לשדרג את רמת הפצת הריח במבנים שלכם? פנו למומחים של Odora למידע נוסף וזכו בכל התמורות המתבקשות לכינון תשתית ארומטית מיטבית.

צרו איתנו קשר בטלפון 054-5816878 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

אודורה odora - מפיצי ריח
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן