מפיצי ריח כולל מילוי שנתי של ריח

מפיצי ריח הם מכשירים חשמליים קבועים, בשונה מעץ לאוטו או סבוניית פלסטיק חד פעמית לכרית השינה בבית המלון. ואולם, בדומה להם, גם הם מבוססים על חומר הפצת ריח. ההבדל בין הפריטים הוא שכאשר במבשמים החד פעמיים נגמר החומר, לא ניתן להשיב אותם לפעילות; רק להשליכם לאשפה. לעומת זאת, במבשמים רב פעמיים מילוי מחדש יביא להפצת ארומה כמו בעבר. לכן, רכישתם מאד מומלצת כי היא מבטיחה תשתית בישום קבועה שתלווה אתכם לכל החיים.

אפיון ראשוני של תשתית הפצת הריח במבנים שלכם

אם אתם מעוניינים בפתרונות בישום כמו מפיץ ריח לספא, מפיץ ריח לדירה הפרטית שלכם, מפיץ ריח לאולם השמחות ולכל מקום אחר, ניתן לפנות לחברת בישום מקצועית ולספק לה פרטים על המבנה: גדלי החדרים ביחידת שטח (מ"ר), מי מהם חדרים סטנדרטיים, ומי מהם נחשבים מפיצי ריח (חדרי שירות כמו שירותים, מתחמי אימונים, חדרי אשפה ומטבחים, למשל).

בהתאם למערך המבני הפנימי שלכם, בונה החברה אפיון תשתיתי של הפצת ריח המבוסס בחלקו על מכשירים קצרי טווח ובחלקו על מפיצים בעלי שטח כיסוי רחב. החברה דואגת לאפיון מדויק כדי להימנע מכפילויות. למשל, בהינתן 2 חדרים סמוכים, אם יימצא כי המכשיר שנמצא באחד מהם משפיע גם על השני, לא יוטמע בו מפיץ ריח בכל מחיר (אלא אם מדובר בחדר שירות שדורש אקסטרה ריח).

עסקה משתלמת למילוי שנתי למפיצים שלכם

מדי שנה תספק החברה חבילת מילוי למפיצי ריח. החבילה תכיל בקבוקונים רבים עם חומרי מילוי בריחות שונים, מה שיעשיר את הגיוון בכל פעם שמכשיר מסוים יסיים את קיבולתו. ניתן יהיה למלא אותו מחדש וליהנות מארומה אחרת ממה שהייתה או להישאר עם הקודמת, בעזרת בקבוקון זהה. חבילת בקבוקונים למפיצי ריח מספקת תצרוכת של שנה עבור רוב סוגי המבנים, ובמבנים גדולים – למספר חודשים רב שאינו עולה על שנה.

מפיצי ריח יוקרתיים

עשוי לעניין אותך גם

 

Odora מפיצי ריח אוטומטיים וחומרי מילוי ברמה גבוהה

בואו לרכוש את סדרת מפיצי הריח שלכם מחברת Odora מפיצי ריח וליהנות מכל היתרונות: פתרונות בישום איכותיים ומותאמים אישית, מכשירים קלים לתפעול וחומרי בישום משובחים שיעשירו את המרחבים בריחות מגוונים. פנו לחברת Odora מפיצי ריח למידע נוסף!

צרו איתנו קשר בטלפון 054-5816878 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

אודורה odora - מפיצי ריח
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן