מפיצי ריח לבית גדול מהיבואן

מפיצי ריח הם פתרונות הבישום המתקדמים ביותר לבתי מגורים. אין הכוונה היא למלבני פלסטיק עם חומר בישום להנחה מתחת לכרית. בעוד שאלו מפיצים חד פעמיים לשימוש ללילה אחד, מפיצי ריח לבית גדול הם מכשירים חשמליים הניתנים לשימוש קבוע. כיצד ניתן להשמיש בדרך קבע פתרון בישום, אתם ודאי שואלים? כל הפרטים במאמר מידע אחד.

מפיצי ריח אלקטרוניים המבוססים על המרת מילוי מפיץ ריח לחומר מבשם

ההמרה הזו נעשית כקופסא שחורה בתוך המכשיר. החומר מוזן לתוכו ומרגע שהוא פועל הוא מתרגם אותו לפתרון בישום להפצה במרחב. עוצמת ההנעה של המכשיר קובעת את שטח ההפצה שלו. למשל מכשיר שיש לו כוח הנעה  קטן יכול להפיץ ריח למרחק של 0-40 מ"ר, בעוד מכשיר בעל כושר הנעה גדול יותר יכול להגיע ל- 150, 250 ואף לכמה אלפי מ"ר במרחק ממנו. האם כאשר חומר הפצת הריח נגמר במכשיר הוא חדל לעבוד? לא. זה מכשיר אלקטרוני קבוע. האם הוא מפסיק לבשם? התשובה היא כן. מה ניתן לעשות?

מזהים את מצבו של המכשיר בהתאם לנוריות החיווי שלו

מפיץ ריח ניחן בנוריות חיווי המתריעות על מצב החומר בתוכו. כאשר הנורית משנה את צבעה, המשמעות היא שהחומר עתיד להיגמר בקרוב. כאשר זה קורה, ניתן ליצור קשר עם החברה שסיפקה לכם מפיצי ריח ולקבל חומרי מילוי חלופיים. ההפצה של מילוי למפיצי ריח קלה מאד בחברה זו משום שמדובר על מפיץ ריח לבית גדול מהיבואן. כחברת יבוא שעומדת בקשר ישיר עם היצרן בחו"ל, השגת חומר המילוי היא קלה ופשוטה גם בימים בהם היבוא אינו מובן מאליו, כמו ימי הקורונה הנוכחיים.

עשוי לעניין אותך גם

שירות מקצועי של מילוי למפיצי ריח

אודורה Odora מפיצי ריח – התאמת המפיצים לחדרי הבתים והסדרה משתלמת של חומרי מילוי

בחברת Odora מפיצי ריח עוסקים בשיווק מפיצי ריח לבתי מגורים. החברה מתמחה באבזור בתים גדולים וקטנים במפיצי ריח. היבוא נעשה ישירות מחו"ל על בסיס כל התשתיות, כולל החשובה ביותר, חומר המילוי. ניתן להירשם למנוי שנתי ב- Odora הכולל אספקת מילוי בריחות ובטעמים שונים כל ימות השנה. המשמעות היא שניתן להשתמש באותה שנה במפיצים כאוות נפשכם ולנצל את חומרי המילוי ללא התחייבות נוספת לאחר התשלום על המנוי בתחילת התקופה.

צרו איתנו קשר בטלפון 054-5816878 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

אודורה odora - מפיצי ריח
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן