מפיצי ריח לבית ומשרדים

אין ספק כי מפיצי ריח לבית ומשרדים הכרחיים להמשך השגרה בהם, במיוחד בימינו, בעת שזיבול מרחבים פתוחים, והגברת הצריכה מביאים עמם בשורות של ריח לא טוב בכל מיני מקומות. מה מומלץ לעשות בכדי להסדיר מפיצי ריח לבית ומשרדים? כל מה שרציתם לדעת על מפיצי ריח איכותיים מן המעלה הראשונה – במאמר מידע אחד.

מפיצי ריח לחדרי שירותים בבית

ביננו, הפתרונות במטבח מסופקים על ידי המנדף. הבעיה העיקרית היא חדר השירותים. לחדר שירותים ביתי מקובל לרכוש את מכשיר S50. זהו מכשיר שמספק שטח כיסוי נדיב של עד 40 מ"ר במידה והשירותים נמצאים בחדק ענק המשמש כמלתחות כלליות, כמו למשל חדר אמבטיה עם אסלה, ניתן לשדרג ל- S150 וליהנות ממרחב גדול יותר, אף על פי שזה קורה במקרי קיצון. ברוב המקרים S50 יעשה את העבודה. הוא נמצא גם בחדרי שירותים בבתי ענק ומספק את נטרול הריחות הנדרש.

מפיצי ריח לחדר שירותים משרדי ובו מספר אסלות

לחדר כזה נדרש מפיץ ריח S150, אשר כשמו כן הוא – מיועד עד 150 מ"ר, שטח כיסוי שללא ספק מתכתב עם אתגרי הפצת הריח של חדר מעין זה. ניתן להתקינו בלובי ליד כיורי הרחצה, או לשים S50 בכל אסלה. הפתרון האחרון נדרש רק אם התאים מאד מרוחקים אחד מהשני. בחדרים בהם הבנייה היא צפופה, של תאם אחד ליד השני ולובי רחצה, בדרך כלל הפתרון הוא S150 ליד רחבת הכיורים.

מפיץ ריח לחדר עבודה סטנדרטי

באופן זהה לתא השירותים הביתי הקטן, רוב חדרי העבודה יכילו מכשיר S50. בחדרי ענק, למשל חדר ישיבות המשמש כאולם, מומלץ לשים S150 המכסה 150 מ"ר במקום 40 מ"ר כפי שמספק S50.

עשוי לעניין אותך גם

כרמים

אודורה Odora מפיצי ריח – הפתרון שלכם לכל אתגר באוויר

אם יש לכם בעיות של ריח רע במשרד, בחדר השירותים הביתי ובכל מקום אחר, ניתן להתגבר עליה באמצעות מפיצי ריח אלקטרוניים מבית Odora מפיצי ריח. המפיצים ארגונומיים, בטיחותיים לשימוש וניתנים לתלייה על ברגים או להצבה על מדפים. המכשירים עובדים עם יומנים אלקטרוניים לקביעה מראש של תאריכי ושעות הדלקה. חלקם ניתנים לכיול דומה על ידי אפליקציית בלוטוס מהטלפון הנייד.

צרו איתנו קשר בטלפון 054-5816878 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

אודורה odora - מפיצי ריח
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן