מפיצי ריח לבתי מלון של חברת Odora במבצעים מדהימים

בין אם אתם מנהלים מלון פרטי ובין אם אתם חלק מחרשת מלונאות גדולה, את הבייבי שלכם חשוב לדעת לתחזק וכשזה מגיע להפצת ריחות אין פשרות במקום שמארח תיירים. אלו מקומות צריך לדעת לבשם? את זה אתם בוודאי יודעים: לובי, מסדרונות של כניסות לחדרים, לאונג'ים, ברים וחדרי אוכל. איך לבחור את מפיצי הריח למקומות הללו, ואצל מי לבחור? זה כבר סיפור אחר. מומלץ לקרוא בעיון לפני שתקבלו החלטה.

מפיצי ריח לבתי מלון יש לרכוש רק ב- Odora

Odora אינה חנות מחשבים או טכנולוגיה כללית, אלא חברת בוטיק בה מועסקים מומחים להפצת ריח בבתי מלון. בחברה זו יוכלו לסייע לכם לבחור מפיץ ריח תוך הימנעות משני מצבים לא רצויים: הוצאת כספים מיותרת על מכשיר שלא באמת משפיע בעוצמתו, או ייבוא מכשיר שהעוצמה שלו תהיה חזקה מדי עד כדי יצירת חנק במבנה. משני המצבים הללו נמנעים ב- Odora מפיצי ריח ומסייעים לכם לבחור רק בפתרונות הבישום שיתאימו ללוקיישנים השונים בבית המלון שלכם.

מילוי למפיצי ריח במחיר זול – המפתח להחלטה שלכם

בל נשכח שאתם לא מנהלים בית או משק משפחתי, אלא בית מלון: עסק לכל דבר ועניין. אתם צריכים, כפי ששמתם לב, לחסוך בעלויות כמעט בכל תחום. אבל בתחום הבישום, החיסכון לא רק מוביל לתזרים מזומנים טוב, הוא מוביל לשיפור איכות הבישום. איך? משום שאם הייתם רוכשים מפיץ ריח בחנות טכנולוגיה ואז חוזרים לקניון או למרכז הקניות בו נמצאת החנות, המוכר היה מוכר לכם בקבוק אחד במחיר מופקע כדי להצדיק תשלומי שכירות, רכש ויבוא. היות וב- Odora עוסקים רק בהפצת ריח ניתן לשווק לכם חבילה גדולה של בקבוקוני מילוי בכל הטעמים ובכך להקטין את כמות הרכישות PER תקופה ולחסוך המון בעלויות התחזוקה.

Odora מפיצי ריח – מבצעים מיוחדים לבתי מלון

בעל בית מלון? איש רכש? בוא לייעוץ בחברת Odora מפיצי ריח לבתי מלון על בסיס אפיון כל החדרים במבנה, מהשירותים הציבוריים ועד הלובי, חדר האוכל והלאונג'ים. המכשירים יימכרו במחירים טובים יותר מאלו שמקבל הצרכן הבודד, בתוספת מבצעים מדהימים על אספקת חומרי מילוי באופן קבוע.

מפיצי ריח אוטומטיים | מפיצי ריח חשמליים לכל מטרה

צרו איתנו קשר בטלפון 054-5816878 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

אודורה odora - מפיצי ריח
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן