מפיצי ריח לחדר אשפה

חדר האשפה הוא המקום הסופי בהחלט אליו משליכים את האשפה לפני בוא המשאיות. זהו חדר אשר צפוי לאכלס עשרות ולעתים מאות ק"ג אשפה, ועל כן הצחנה בתוכו היא חלק מהשגרה. אבל, גם כאשר משליכים אשפה, ניתן לעשות זאת בסטייל ולספוג מינימום ריחות לא נעימים. הדבר נעשה באמצעות מפיצי ריח לחדר אשפה, אשר יפחיתו את עומס הסירחון ויאפשרו שהייה של מספר דקות מבלי לחוש שלא בנוח.

נתוני מפיץ הריח לחדרי אשפה

כשבוחרים מפיץ ריח לחדר אשפה, יש להציב מטרות ידועות מראש: שימוש בחדר רגיל או בחדר מיוחד. חדר אשפה הוא ללא ספק חדר מיוחד בשל מצב הריח שבתוכו והוא ממש לא היחיד: גם אולם הספינינג, חדר האימונים במכון הכושר ומטבח המסעדה אינם בדיוק מקומות שהארומה בהם ניטרלית. לחדרים כאלה, יש צורך במפיץ ריח שנועד להשפיע על סביבה רגילה, לא מיוחדת, בעלת שטח עצום, למשל קניון או מתחם אירועים. מפיץ ריח בחדר אשפה שמספיק בשביל להפיץ ארומה בקומת מסחר שלמה שקול לחלוטין להצבה בחדר אשפה.

מפיץ ריח לחדר אשפה דגם S350

מפיץ ריח זה נועד לחדרי אשפה מאד קטנים, לרוב של בתים פרטיים או קוטג'ים דו משפחתיים. חדר אשפה כזה נחשב קטן לעומת חדר אשפה בבניינים ובשכונות מגורים ועל כן ניתן לבסס בו מפיץ שכזה וליהנות מהארומה הנדרשת. בהינתן שהחדר לא היה משמש לאשפה, הוא יכול להשפיע על שטח של עד 700 מ"ר. הדבר שקול להנחה בחדר אשפה מזערי של בית פרטי או דו משפחתי.

מפיץ ריח לחדר אשפה דגם S500

המילה האחרונה בתחום פתרונות הבישול לחדרי אשפה. עם טווח של עד 1,800 מ"ר, יכול מפיץ ריח S500 לספק את הנדרש בפירי אשפה, בחדרי אשפה של בניין או קבוצת בניינים ואף באתרי פינוי של אזורים בשכונת מגורים. מפיץ ריח S500 נועד להתקנה בחדרי האשפה הגדולים והבינוניים ולספק בהם את נטרול הריח הנדרש.

כל המוצרים שלנו

דגם S-500

דגם S-350

דגם S-250

דגם S-150

דגם S-50

דגם S-1

דגם S-500

דגם S-350

דגם S-250

דגם S-150

דגם S-50

דגם S-1

אודורה פתרונות בישום – התאימו לחדר האשפה את מפיץ הריח הייעודי

אם אתם מבקשים להסדיר בחדר האשפה שלכם מפיץ ריח, בחברה Odora תוכלו למצוא את הפתרון! מפיץ S350 המבוסס על שטח השפעה של 700 מ"ר ומפיץ S500 שמגיע אף ל- 1,800 מ"ר יספקו לכם את פתרונות הבישום בחדרי האשפה שלכם. למידע נוסף, לנו לחברת Odora!

מפיצי ריח אוטומטיים | מילוי למפיצי ריח

צרו איתנו קשר בטלפון 054-5816878 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן