מפיצי ריח לעסקים מהיבואן לצרכן

בניגוד למפיצי ריח חד פעמיים מקרטון או מפלסטיק, מפיצי ריח אלקטרוניים לשימוש רב פעמי הם המכשירים שבזכותם המשרד והמפעל שלכם תמיד יהיו ארומטיים. היכן מומלץ לרכוש אותם? חשוב לדעת כי מפיצי ריח אלקטרוניים הם אולי המכשירים האלקטרוניים הכי נפוצים שיש בשוק הטכנולוגיה.

מצד אחד זה יתרון כי המגוון רחב. מצד שני אם לא תדעו לבחור את הדגם הנכון אתם עלולים לסבול מאחת משתי תקלות: או שעוצמת המפיץ תהיה דלה מדי ביחס לגודל המרחב שיש לגבות או שהמפיץ יהיה כה עוצמתי עד כי הריח יהפוך לחנק. לכן, זה לא מכשיר שקונים כלאחר יד אלא בכפוף להדרכה של מומחי מפיצי ריח. מומחים אלו יוכלו גם לספק לכם מילוי למפיצי ריח, הוא החומר שהמכשיר מפיץ בזכותו את הארומה במרחב. מטבע הדברים, כאשר הוא נגמר, המכשיר יפסיק להשפיע ואת תצטרכו אספקה שלו במחיר עלות כלכלי באופן קבוע.

מפיצי ריח רוכשים רק בחברה מקצועית לייבוא מפיצי ריח

בחברה זו נמנע הלקוח מתקלות ומנותב בדיוק לדגם המכשיר שהוא זקוק לו. ישנם מפיצי ריח לבישום שירותים וישנם מפיצי ריח לבישום חדרי מדרגות. ישנם מפיצי ריח לבישום חדרים משרדיים וישנם אפילו מפיצי ריח למקומות בהם הריחות לא טובים מטבעם: אולמות אימונים בחדרי כושר, פירי אשפה וכד'. אותם מפיצים נועדו לשרת גם מתחמי אירועים ענקיים ואולמות תצוגת רכבים בשגרה, משום שחיבורם בחדר קטן בעל ריח רע ובמבנה ענק בו הבישום רגיל נותן את אותה תוצאה.

Odora מפיצי ריח – לחיות את חוויית הבישום

חברת Odora מפיצי ריח מתמחה בשיווק מפיצי ריח בכל הרמות, לכל סוגי הלקוחות. החברה מבשמת באמצעות מפיצי ריח למשרדים קטנים, מחסני מכירה ומבני עסק קטנים של עובד אחד, לצד עסקים גדולים כמו מפעלים, אולמות אירועים ומתחמי כושר השייכים לרשתות הגדולות. בחברת Odora מפיצי ריח הלקוח נחשף לכל סוגי פתרונות הבישום ובוחר את המועדף בשביל בית העסק שלו. לעתים, הלקוח יזדקק לרכישה של מספר מפיצים, חלקם לבישום במתחם עצמו וחלקם נועדו לבישום שירותים, מלתחות וכד'. בחברת Odora מפיצי ריח לעסקים יוכלו לספק לכם חבילת פתרונות בישום שתכסה את כל הנדרש בעסק, כולל מילוי למפיצי ריח באופן קבוע במחירים נמוכים.

צרו איתנו קשר בטלפון 054-5816878 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

אודורה odora - מפיצי ריח
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן