מפיצי ריח לעסק מהיבוא לצרכן

האווירה שאתם יוצרים אצלכם בחנות משפיעה באופן ישיר על משך שהיית הלקוח ועל מחזור המכירות. מפיצי ריח הם אמצעי יעיל שכל בעל עסק צריך להכיר ולהשתמש בו. התקנה של מפיץ ריח אוטומטי מבטיחה לכם ניחוח נהדר (לפי בחירה שלכם) ללא כל מאמץ. מפיצי ריח לעסק מגדילים את משך השהות של הלקוחות בבית העסק ב-15%, מגדילים את הסיכויים ללקוח חוזר, מעלים את תפוקת העבודה ויוצרים אווירה רגועה ונעימה בעבור העובדים והלקוחות כאחד. הריח הנפלא מרומם את מצב הרוח וגורם ללקוחות שלכם לקנות יותר. בפעולת הקנייה הם למעשה באופן לא מודע מנסים לרכוש לעצמם את אותה תחושה נעימה שהם הרגישו במהלך השהייה בחנות.

איזה מפיץ ריח כדאי לבחור?

על מנת ליהנות מכל היתרונות של מפיצי ריח עלינו לדעת לבחור את הניחוח שמתאים לאווירה, לסגנון של העסק ולתנאים בשטח. מפיצי ריח לקניונים אינם בהכרת מתאימים לגם למסעדות או למשרדים. בעבור כל מתחם יש לבחור את מפיץ הריח שיצליח לייצור את האווירה המבוקשת ולקדם יעדים ספציפיים. אם יש אצלכם בבית העסק ריחות נלווים לתהליכי עבודה או עיבוד חומרי גלם, בחירת מפיץ ריח מתאים הופכת משמעותית עוד יותר. יש להתאים מפיצי ריח לעסק לריחות הקיימים במתחם (חומרי גלם, ריח גוף של עובדים/לקוחות, ריחות סביבתיים).

כיצד פועל מפיץ ריח חשמלי?

מפיצי ריח חשמליים נועדו לנטרל ריחות קיימים (לא נעימים) ולפזר ניחוח נעים אחיד. אתם תופתעו לגלות כמה בקלות ריח טוב מצליח לשפר את האווירה ולייצור תחושה של ניקיון ורוגע. מפיצי ריח פועלים על בסיס סוללות או חיבור למקור חשמל. בעבור בתי עסק נמליץ על מפיץ ריח אוטומטי עם חיבור לחשמל. בכל מפיץ ריח תמציות ריח נוזליות אותן המכשיר משחרר אל האוויר לכל אורך היום. התזת אוויר יבש עם חלקיקים מתמצית הריח מפיצה ריח נהדר מבלי להפיץ שיירי נוזל שעלולים להכתים את המרחב.

יתרונות של מפיץ ריח לעסק

התקנת מפיץ ריח אוטומטי חשמלי של חברתOdora  מפיצי ריח מבטיחה ניחוח אחיד ללא צורך בהחלפת סוללות. לפי בחירה שלכם ניתן יהיה להחליף את הניחוח. לא בטוחים איזה מפיץ ריח כדאי לרכוש? Odora  מפיצי ריח ידועים כאיכותיים, אמינים ונוחים לשימוש. בעלי עסקים מובילים בכל רחבי הארץ מזמינים באופן קבוע מחברת Odora  מפיצי ריח.

עשוי לעניין אותך גם

מפיצי ריח

צרו איתנו קשר בטלפון 054-5816878 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

אודורה odora - מפיצי ריח
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן