מפיצי ריח לרכב של חברת odora

מחפשים מפיץ ריח לרכב ולא בטוחים באיזה דגם לבחור? הטכנולוגיה החדישה מבטיחה ניחוח נהדר ברכב 24 שעות ביממה. מפיץ ריח אוטומטי דואג לשחרר אל החלל כמות מדויקת של אוויר עם תמצית ריח לשמירה על ניחוח אחיד. יש להקפיד לבחור בעבור רכבים מפיצי ריח שתואמים את הגודל של הרכב. מפיץ  ריח לבית אינו מתאים לשימוש ברכב, על המכשיר להתאים בדיוק לגודל החלל על פי מידת מטר מרובע. את הניחוח אתם בוחרים בעצמכם מתוך מגוון ריחות עם אפשרות לבחור בהמשך בניחוח אחר.

אלו יתרונות יש למפיצי ריח לרכב?

ברכישת מפיצי ריח לרכב אתם הופכים את הרכב למקום נעים יותר בעבור הנהג והנוסעים. אם יש אצלכם ברכב ריח לא נעים שנוצר מסביבת העבודה שלכם או מטען שעליכם להעביר – מפיץ ריח לרכב יפתור לכם את הבעיה. שימו לב, מפיצי ריח אוטומטיים מתאימים גם לנטרול של ריחות גוף לא נעימים. מחקרים הוכיחו שיש לריח השפעה על הרושם הראשוני שאנו מגבשים על אדם מסוים או מותג. בין אם מדובר ברכב פרטי ובין אם מדובר ברכב שמשמש את העסק, יש לכם הזדמנות לקדם את עצמכם מבחינה תדמיתית.

שיטת פעולה של מפיצי ריח אוטומטיים

אם חשבתם עד היום שאתם נדרשים להפעיל באופן ידני את מפיץ הריח, הגיע הזמן שתכירו את הדגמים האוטומטיים. מפיצי ריח אוטומטיים לרכבים כוללים צג דיגיטלי שמאפשר תזמון של הפצת הריח. המכשיר פועל באופן אוטומטי (ללא מגע אדם) בהתאם לתכנית שהוגדרה. הריח ברכב צפוי להישמר גם כאשר הרכב אינו בשימוש. כל עוד לא כיביתם את מפיץ הריח פעולתו תימשך.

מתי כדאי להשתמש במפיץ ריח באופן קבוע?

מפיצי ריח לרכב גורמים לכם להיראות טוב יותר. אם אתם צפויים להסיע ברכב לקוחות, עמיתים, חברים, בני משפחה או בן/בת זוג פוטנציאליים, מפיץ ריח יהפוך את הרכב ברגע למקום נעים יותר. הניחוח הנכון יוצר אשליה של ניקיון כך שהרכב הישן שלכם יקבל ברגע תחושה של רכב חדיש ומטופח. מנסים למכור את הרכב או לקדם את התדמית האישית שלכם?  Odora מפיצי ריח יגרמו לנוסעים שלכם להישאר זמן רב יותר ברכב. שימו לב, Odora  מפיצי ריח מתאימים גם לשומרי שבת.

עשוי לעניין אותך גם

מפיץ ריח דגם S50

צרו איתנו קשר בטלפון 054-5816878 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

אודורה odora - מפיצי ריח
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן