מפיצי ריח לרכב של חברת Odora

הכירו את צי מפיצי הריח לרכב שאנו מספקים. מדוע מאד מומלץ לכם לרכוש מפיץ ריח לרכב מאתנו ולא להמתין שיהיה מבצע על עץ קרטון בתחנת הדלק או על עץ גומי במוסך המורשה שלכם? משום שהטבות מעין אלה, סופן להיגמר, ואז הנזק הסביבתי מהשלכתן גדול בהרבה מהתועלת שהדבר העניק לכם בעת שהשתמשתם בו. הפתרון היחיד שהוא גם משתלם, גם קבוע וגם בטיחותי לכם ולסביבה הוא מפיצי סדרת S1 של חברת Odora.

ההבדלים בין מפיצי סדרת S1

הטכנולוגיה זהה ומבוססת על מפיץ פלסטי ומעליו טבעת תלייה קפיצית המתלבשת ישירות על המראה הקדמית. ההבדלים מתבטאים בחומרי המילוי. מהם חומרי המילוי? חומרים נוזליים שיש להזין לתוך המפיץ על מנת שיבצע את ההמרה לחומר בישום. כל הרעיון הוא שאתם יכולים לרכוש את כל הסדרה וליהנות משלל סוגים של מפיצי ריח בבישום שונה.

הנאה ממבחר מפיצי ריח בהבדלי ארומות

ברגע שיש לכם מפיץ S1 מבית Odora מפיצי ריח, הדרך שלכם למספר סוגי הפצות ריח סלולה. ניתן לרכוש את ערכת המילוי המלאה, שכוללת מספר רב מאד של בקבוקים לשנה שלמה. אם נגמר לכם המילוי ואתם חשים שאתם צריכים שינוי, ניתן לשלוף בקבוק בעל טעם אחר ממה שהיה ולהזינו לתוך המפיץ. כעת, הוא יפיץ ריח שונה ממה שהיה לכם עד כה. אנו ממליצים לרכוש את הסדרה כולה וליהנות ממבחר מפיצי ריח לרכב של חברת Odora, מה שיבטיח עניין רב עבורכם ועבור הנוסעים שלכם.

הסדרה קלה ופשוטה של מפיצי ריח לרכב

כשזה מגיע ל- Odora הרכישה קלה ופשוטה. אין חנות מתווכת או רשת שיווק. מדובר על קנייה ישירה מאתנו, בה ניתן לקבל מפיץ או מספר מפיצי ריח למספר רכבים, ויחד עמם ערכת מילוי מלאה של בקבוקים לשימוש עתידי.

עשוי לעניין אותך גם

מפיצי ריח לפי דרישת הלקוח בהתאם לסוג העסק

Odora מפיצי ריח – התאמת המפיץ המושלם לרכב שלכם

בואו להתאים מפיצי ריח לרכב של חברת Odora לרכב שלכם! בחברת Odora מפיצי ריח מספקים לכם את כל מה שנדרש לבישום איכותי של הרכב. בואו ליהנות ממכשיר רב פעמי שיספק עבורכם את כל מה שאתם צריכים בשביל ליהנות מנסיעה באווירה מעולה!

צרו איתנו קשר בטלפון 054-5816878 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

אודורה odora - מפיצי ריח
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן