מפיצי ריח מכל הסוגים במבצעים 2023

בכל בית, עסק או מתחם נופש בו שוהים אנשים יחדיו באופן קבוע כדאי להתקין מפיצי ריח ליצירת אווירה נעימה. מפיצי ריח לעסקים משפרים את תפוקת העבודה ומגדילים את המכירות. התקנה של מפיץ ריח חשמלי מקדמת את התדמית של העסק וגורמת לעובדים, לספקים וללקוחות להרגיש יותר בנוח. אל תפספסו את ההזדמנות לבחור ריח ייחודי שמאפיין אתכם וליצור אווירה מזמינה.

המלצה על מפיץ ריח חשמלי

התקנת מפיצי ריח אוטומטים חשמליים מבטיחה תחושה של אסתטיקה וניקיון. בהשקעה כספית לא גבוהה כלל תצליחו לשפר את התדמית של המקום ולייצור אווירה שתגרום לכולם לרצות להישאר אצלכם עוד ועוד. קיימים היום מבחר מפיצי ריח כך שכל אחד מוזמן לבחור לעצמו את מה שמתאים לו. אתם בוחרים בין מפיצי ריח לעסק על בסיס סוללות או חיבור לחשמל. שימו לב להתאמה בין הגודל של מפיץ הריח לבין מידות החדר. בהתאם לצורך נמליץ על התקנת מספר מפיצי ריח חשמליים בבית עסק.

מפיץ ריח לבתי מלון

אם אתם מנהלים בית מלון או כל מתחם נופש אחר, מפיצי ריח אוטומטיים משרים במינימום מאמץ את האווירה הרצויה. כל מתחם נופש יהפוך ברגע ליוקרתי, מטופח ונעים יותר לשהייה. מפיצי ריח מצליחים להשרות אווירה של טיפוח וניקיון גם במתחמי נופש ישנים. בבתי מלון אפשר וכדאי להתקין מפיצי ריח במתחם הלובי, מתחם הבריכה, חדר האוכל, אולם ההרצאות, חדרי האירוח. קיימים מפיצי ריח לספא עם ריחות שתואמים את האווירה הרגועה המבוקשת.

מחפשים מפיצי ריח לעסק במחירים משתלמים?

זקוקים לפתרון לריח לא נעים בבית העסק, בחדר שירותים או אצלכם בבית? לחברתOdora  מפיצי ריח יש פתרון מתאים לכל מתחם קטן או גדול. קולקציה עשירה של ריחות ומכשירים מבטיחה שאתם תהיו מוקפים בריחות נעימים 24 שעות ביממה. מחקרים גילו מעל לכל ספק שיש לריחות טובים השפעה חיובית. חברתOdora  מפיצי ריח מאפשרת הזמנת מפיצי ריח בהתאמה אישית ללקוח. Odora  מפיצי ריח קלים להתקנה, פשוטים להפעלה, עמידים ודיסקרטיים. מפיצי ריח חשמליים אינם צורכים כמות רבה של חשמל ומהווים השקעה נבונה לכל דבר (למידע אודות מפיצי ריח לעסק).

עשוי לעניין אותך גם

מפיצי ריח לקניונים

צרו איתנו קשר בטלפון 054-5816878 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

אודורה odora - מפיצי ריח
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן