שיווק ומיתוג באמצעות ריח לעסק

אין ספק שאחת המטרות המובהקות של בית העסק היא למתג באמצעות האווירה שבתוכו. כאשר יש לכם אולם מכירה, או כל מקום אחר בו ישנה אינטראקציה עם הציבור, כולל אולמות השמה לקליטת עובדים חדשים, שצריכים להתרשם מהמקום בו הם יעבדו בעתיד, מומלץ מאד לאבזר אותם באמצעי להפצת ריח. בשל כך שזה עסק, יהיה זה מאד לא כלכלי לפזר פלסטיקים חד פעמיים כמו אלו ששמים ליד הכרית בלילה. זה כמובן פתרון סביבתי גרוע מאד. הפתרון צריך להיות תשתית הפצת ריח חשמלית קבועה.

הכנת תשתית הפצת הריח לעסק

מומחי הפצת ריח מחברה מוסמכת יבחנו את בית העסק שלכם וימליצו לכם להציב מפיץ ריח אפשרי בכל חדר וחדר. אנו מכוונים בדברינו לכל פינה בעסק, כולל לחדר השירותים וחדר פינוי האשפה. בית העסק שלכם צריך להיות ייצוגי והולם ועל כן לא להדיף ריח. באמצעות פתרונות הפצת ריח חשמליים משוכללים ניתן להגיע לכל מקום בעסק ולהטמיע בו מכשירי הפצת ריח שיעשו את העבודה ויספקו לכם את מה שנדרש לבישום קבוע.

הסדרה משתלמת שת תשתית ההפצה

אנו ניישם עבורכם שתי פעולות מכירה. הראשונה היא מכירת המכשירים והשנייה היא מכירת בקבוקי מילוי הפצת ריח שיתדלקו את המכשירים בחומרים מבשמים. במידה ונגמר חומר בישום באחד מהמפיצים האלקטרוניקה שלו תמשיך לעבוד, אבל הוא עצמו לא יבשם ולכן נדרש מילוי מחדש. אנו מאמינים בגישה של מחירים נמוכים עבור החומרי המילוי על בסיס רכישה מרובה וקניית מכשירים, ואת זאת אנו נספק עבורכם. בדרך זו, בית העסק שלכם לא רק יריח מעולה אלא גם יכיל תשתית הפצת ריח שתשתלם לכם ברמה הכלכלית.

עשוי לעניין אותך גם

מפיצי ריח במפעלים

Odora מפיצי ריח – כל מה שנדרש לבישום העסק שלכם

בואו לרכוש סט מפיצי ריח לעסק מבית Odora מפיצי ריח וליהנות מכל מה שאתם צריכים בשביל לבשם את בית העסק. אנו מספקים מפיצי ריח לבתי מלון, מפיצי ריח לאולמות, מפיצי ריח לספא, מפיצי ריח לחברות מסחריות ועוד. נציגי Odora מפיצי ריח ישמחו להיפגש עם אנשי מחלקת הרכש שלכם ולבחון הצבת מפיצי ריח בלוקיישנים שונים בעסק על מנת להפוך אותו לעסק בר מיתוג ושיווק באמצעות האווירה הטובה שבתוכו.

צרו איתנו קשר בטלפון 054-5816878 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

אודורה odora - מפיצי ריח
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן