מפיץ ריח חשמלי למשרד בהתאמה אישית לצרכי העסק

מעוניינים במפיץ ריח חשמלי מן המעלה הראשונה? זקוקים להסדרת פתרונות הפצת ריח כוללים למתחמי עבודה ומשרדים? במאמר שלפניכם תוכלו ללמוד אודות מפיצי ריח אולטימטיביים עבורכם, המבוססים על שטח כיסוי מוגדר ועל הַחְרָגוֹת נדרשות במקרה שמדובר על חדר Heavy duty בהגדרה מבחינת ריחות רעים: חדר ייצור, חדר אימונים, חדר אשפה, חדר מעשנים ועוד.

מפיץ ריח באוטו כשנוסעים למשרד

כבר בנסיעה למשרד אתם צריכים לחוש כמו בו ממש. לשם כך נועד מפיץ ריח S1 שזה למעשה עץ לרכב, רק קצת יותר מתקדם ממה שאתם מכירים. הוא עשוי מפלסטיק, הטבעת שלו מאפשרת פתיחה קפיצית והלבשה על מראה, ומילוי הפצת הריח שלו מספיק לתקופה ארוכה. הצורה אינה באמת של עץ אלא של גליל אנכי.

מפיץ ריח לתא השירותים המשרדי

במידה ובמשרד שלכם ישנו תא שירותים, אין כמו מפיץ S50 בשביל לנטרל שם את הריחות שצריך. המפיץ נועד לחדרי מדרגות קטנים ולכל מרחב עד 40 מ'. המפיץ ניתן לשליטה וכיול מהטלפון הנייד באמצעות אפליקציית בלוטוס, ולא רק דרך היומן האלקטרוני המוטבע על גביו.

מפיץ ריח לחדר עבודה ומכירה של מאות מטרים רבועים

עבור חדר עבודה מסוג זה ישנו מפיץ ריח עם שטח כיסוי של עד 150 מ"ר, שנקרא S150, לעומת מכשיר בעל שטח כיסוי עד 250 מ"ר, הוא S250. מפיצי ריח אלו ניתנים לכיול באמצעות היומנים שלהם, כפתורי כיול ומסך LCD. שימוש מוחרג בחדרים קטנים מ- 150 מ"ר במשרד ובמפעל: כאשר החדר הוא מתחם שירותים ובוא 3+ תאי אסלה.

מפיץ ריח לחדרי ייצור מדיפי ריח

מפיץ הריח S350 מיועד לשטח כיסוי של 200-700 מ"ר. הוא ניתן לכיול באמצעות כפתורי הכיול שלו הן בעוצמת ההפצה והן בזמני הפעלת המכשיר. השימוש המוחרג בחדר קטן יותר במשרד ובמפעל: כאשר מדובר על מתחם ייצור ובו משתמשים בחומרים שיש בהם השפעה עכורה על הריח באוויר.

עשוי לעניין אותך גם

מפיצי ריח

מפיץ ריח לאולמות או למתחמים עם ריח עכור קבוע

מפיץ ריח S500 מיועד לשטח כיסוי של 700-1,800 מ"ר. הוא ניתן לכיול באמצעות כפתורי הכיול שלו הן בעוצמת ההפצה והן הזמני הפעלת המכשיר. השימוש המוחרג שלו בחדר קטן יותר: כאשר מדובר על חדר פחי אשפה ובו פחי צפרדע המשרתים בניין משרדים.

לפרטים נוספים פנו לחברת Odora מפיצי ריח

מומחי חברת Odora מפיצי ריח יסייעו לכם לגבש את תשתית הפצת הריח המושלמת עבורכם. חברת Odora מפיצי ריח תדאג להתאמת התשתית המושלמת של מפיצי ריח אוטומטיים ותספק גיבוי מלא עבור מילוי למפיצי ריח במחיר מיטבי.

צרו איתנו קשר בטלפון 054-5816878 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

אודורה odora - מפיצי ריח
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן