מפיץ ריח לבית

מפיץ ריח לבית

אם אתם זקוקים לפתרון הפצת אוויר טוב בשירותים, בחדר המקלחת או במלתחה, במטבח, במרפסת הכביסה ובחדר מכונת הכביסה הביתיים, מומלץ מאד להיעזר במפיצי ריח. מפיצי ריח לבית גורמים בדיוק לחדרים הללו, להם ישנה נקודת תורפה של הפצת ריחות, הפצת רטיבות וכתוצאה מכך העלאת עובש – בדיוק את מה שתאם צריכים בשביל לשמור על הריח ארומטי אפילו במצבים כאלו. מפיץ ריח חשמלי לבית מביא אותו לפסגה של פתרונות הדיור היוקרתיים. כיצד מומלץ לבחור כראוי מפיץ ריח לבית שלכם?

חשבו את גודל השטח של החדר בו תבקשו להטמיע את מפיץ הריח הביתי

בחדר מאד גדול בו מטמיעים מפיץ ריח לבית בגודל קטן – או השפעה שלו. כאשר השטח ענק ומטמיעים מפיץ ריח גדול לבית זה עשוי לגרום לאוויר דחוס וצפוף מדי, ועל כן ריחני וחונק מדי. על מנת לשמור על האיזון יש לבחור מפיץ ריח אוטומטי לבית בהתאם לטווח ההשפעה שלו וכמות חומר ההפצה בתוכו. מכשירים של 50 מ"ל יתאימו לרכבים או לחדרי ארונות קטנים ולרוב לחדרי מגורים.  מפיצי ריח לבית של 0.5-1 ליטר מתאימים לחדרים גדולים ואזורי פינוי אשפה בתוך הבית. כמובן שישנם עוד המון דגמים באמצעו עבור מרפסת השירות וחדר המגורים.

ודאו שאתם יודעים כמה מקום יש לכם לתלות את מפיץ הריח

בל נשכח כי לרבים מאונו יש מוצרים אשר נקדחו אל הקיר. כאשר ישנם המון מדפי קידוח וכוורות שונות זה מעקר מתוכן את מפיץ הריח פשוט כי אין מקום לשים אותו. לכן, מאד מומלץ לקבוע מקום נדרש בהתאם למפיץ הרצוי בעיניכם. זכרו כי מפיץ ריח גדול לבית המספק ריח באיכות טובה יהיה USELESS אם לא ייקבע במקום קבוע. לכן, לפני שאתם קונים מפיץ ריח חשמלי בבית, חשבו מהו טווח המקסימום האפשרי של הצבתו פיזית על גבי הקיר.

איכות הפצת ריח חסרת פשרות

כל אחד אשר יבחר מפיץ ריח לבית על פי הנלמד בשני הפרקים לעיל, יזכה בפתרון בוטיק של הפצת ריח, כזה שיספק את הארומטיות במיטבה. חדרי השיות הביתיים מהמטבח עד חדר הכביסה ייראו היגייניים לעוד הרבה זמן מאז ההתקנה. מפיצי ריח לבתים מספקים לכם המון סיבות לחייך, כפי שתיווכחו כשהם יובאו לביתכם לשימוש קבוע.

אם אתם זקוקים לפתרון הפצת אוויר טוב בשירותים, בחדר המקלחת או במלתחה, במטבח, במרפסת הכביסה ובחדר מכונת הכביסה הביתיים, מומלץ מאד להיעזר במפיצי ריח. מפיצי ריח בבתים גורמים בדיוק לחדרים הללו, להם ישנה נקודת תורפה של הפצת ריחות, הפצת רטיבות וכתוצאה מכך העלאת עובש – בדיוק את מה שתאם צריכים בשביל לשמור על הריח ארומטי אפילו במצבים כאלו. מפיץ ריח חשמלי לבית מביא אותו לפסגה של פתרונות הדיור היוקרתיים. כיצד מומלץ לבחור כראוי את מפיץ הריח בבית שלכם?

חשבו את גודל השטח של החדר בו תבקשו להטמיע את מפיץ הריח

בחדר מאד גדול בו מטמיעים מפיץ ריח לבית בגודל קטן – אן השפעה שלו. כאשר השטח ענק ומטמיעים מפיץ ריח גדול זה עשוי לגרום לאוויר דחוס וצפוף מדי, ועל כן ריחני וחונק מדי. על מנת לשמור על האיזון יש לבחור מפיץ ריח אוטומטי לבית בהתאם לטווח ההשפעה שלו וכמות חומר ההפצה בתוכו. מכשירים של 50 מ"ל יתאימו לרכבים או לחדרי ארונות קטנים ולרוב לחדרי מגורים.  מפיצי ריח של 0.5-1 ליטר מתאימים לחדרים גדולים ואזורי פינוי אשפה בתוך הבית. כמובן שישנם עוד המון דגמים באמצעו עבור מרפסת השירות וחדר המגורים.

ודאו שאתם יודעים כמה מקום יש לכם לתלות את מפיץ הריח

בל נשכח כי לרבים מאונו יש מוצרים אשר נקדחו אל הקיר. כאשר ישנם המון מדפי קידוח וכוורות שונות זה מעקר מתוכן את מפיץ הריח פשוט כי אין מקום לשים אותו. לכן, מאד מומלץ לקבוע מקום נדרש בהתאם למפיץ הרצוי בעיניכם. זכרו כי מפיץ גדול המספק ריח באיכות טובה יהיה USELESS אם לא ייקבע במקום קבוע. לכן, לפני שאתם קונים מפיץ ריח חשמלי בבית, חשבו מהו טווח המקסימום האפשרי של הצבתו פיזית על גבי הקיר.

איכות הפצת ריח חסרת פשרות

כל אחד אשר יבחר מפיץ ריח לבית על פי הנלמד בשני הפרקים לעיל, יזכה בפתרון בוטיק של הפצת ריח, כזה שיספק את הארומטיות במיטבה. חדרי השיות הביתיים מהמטבח עד חדר הכביסה ייראו היגייניים לעוד הרבה זמן מאז ההתקנה. מפיצי ריח לבתים מספקים לכם המון סיבות לחייך, כפי שתיווכחו כשהם יובאו לביתכם לשימוש קבוע.

כל המוצרים שלנו

דגם S-500

דגם S-350

דגם S-250

דגם S-150

דגם S-50

דגם S-1

דגם S-500

דגם S-350

דגם S-250

דגם S-150

דגם S-50

דגם S-1

אם אתם יזמי נדל"ן, קבלנים ואפילו וועדי בתים או מקבלי החלטות בחברות מנהלות של בנייני יוקרה, אתם צריכים לדאוג לארומטיות בבניין אותו אתם מנהלים. בלעדיה, תתקשו למשוך קהלים חדשים, אבל באמצעותה, אנשים יחושו מחויבים, ישלמו את מסי וועד הבית, ואפילו ישמרו על יחסים טובים יותר עם שכניהם מאשר בעבר. אין ספק כי מפיצי ריח ללובי דירות ובתים משפיעים עלינו כפרטים הרבה יותר ממה שאנחנו חושבים. בעבר, היו מקרים בהם דיירים חששו מקניית דירה חדשה בשל אי הוודאות הצפויה עם השכנים. בסופו של דבר, כשהם בחרו לעצמם מקום מגורים, הם טענו כי למנגנון הפצת הריח בבניין הייתה לכך השפעה לא מבוטלת.

התאמת מפיצי ריח לפרויקטי מגורים בבניינים

ניתן להתאים ריח ממגוון רחב של ריחות אשר ברשותיינו. המפיצים הנם מכשירים אלקטרוניים אשר חלקם מחוברים ישירות לרשת החשמל, כשהכבלים מוסלקים בקיר, וחלקם פועלים על סוללות ,ללא פעולה ומאמץ של וועד הבית או החברה המנהלת אנו נדאג לאחזקתם ניקיונם ושמירה על מילוי תמידי של נוזל הריח. ניתן להתאים מפיצי ריח וריחות שונים ללובי דירות ובתים עבור כל פרויקט. בפרויקטים חדשים, בהם מרכז המכירה עדיין עומד על תלו, מומלץ שיהיה מפיץ ריח גם בתוכו. הדבר עשוי למשוך לא מעט לקוחות פוטנציאליים חדשים.

הפצה אוטומטית

ניתן לכייל באופנים שונים את מפיץ הריח החדש שלכם, אשר ידיף לחלל האוויר ריח מבושם ברגעי הגעה, עם הפסקות וחידוש הבישום. מומלץ לבחון את צרכי הפצת הריח בכל מבנה, ולכייל בהתאם.

מפיץ ריח לבית מאת אודורה מפיצי ריח

מפיצי ריח לבית של אודורה מפיצי ריח הם מפיצים איכותיים  אשר מספקים בדיוק את מה שנדרש בבית שלכם, ארומטיות ברמה גבוהה. מפיצי ריח בדירות גורמים להן להיראות במיטבן עבור כל מתבונן, אשר מושפע למעשה מהריח ולא מסממן חיצוני. בנדל"ן, החלטות רבות מתקבלות על סמך הרגש, ודיפון דפנות הבית בארומטיות טובה יכול להזרים אליו מתעניינים רבים. כאשר מפיצי ריח בבתים ברמה גבוהה – ההרגשה כדיירים הרבה יותר חמה ומכילה מאשר בהיעדרם.

בואו לבחור את הטוב ביותר עבור ביתכם – מפיצי ריח מבית Odora מפיצי ריח: הפתרונות שיגרמו לכם לקרון משמחה!

עשוי לעניין אותך גם: מפיץ ריח אוטומטי | מפיץ ריח אדים| מפיצי ריח לבתי מלון

צרו איתנו קשר בטלפון 054-5816878 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

טל' – 054-581-6878

Odorascent@gmail.com

אודורה odora - מפיצי ריח

צרו איתנו קשר בטלפון או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

טל' – 054-581-6878

Odorascent@gmail.com

אודורה odora - מפיצי ריח