מפיצי ריח חשמליים במבצעים

בישום חדרים, מרחבים פנימיים וחדרי שירות תמיד ליווה את יזמי המבנים: בבתי המלון נוהגים לשים בחדרי האורחים סבוניות בישום חד פעמיות, אך באופן מפתיע את פתרונות הבישום הללו הם שמים גם בלובי ובחדר האוכל. גם חנויות, משרדים ומוסדות שונים מתאפיינים במפיצים חד פעמיים מסוג זה. מעבר לכך שהם אינם אקולוגיים, הם לא משתלמים כלכלית ומאלצים אתכם להוציא בכל חודש מאות, אלפי ובמבני ענק לעתים עשרות אלפי שקלים על רכש ענק של יחידות מעין אלה. במקום זאת, ניתן לצמצם את הרכישה למפיצים חשמליים קבועים ובודדים פעם אחת ולהפוך את התנהלותכם לכלכלית באמת, וגם לידידותית יותר לסביבה.

כך השירות מתנהל

ניתן להיפגש עם מומחי חברת מפיצי ריח ולקבל מהם ייעוץ לכיסוי מלא של בישום המבנים שלכם. השירות מתבסס על 2 סוגי ידע: גודל השטח הנדרש לבישום ועוצמת הריח המתהווה בפועל. לדוגמה, בלובי של בית מלון, שהוא חדר עבודה לכל דבר, אין Heavy duty בעוצמת הריח ולכן ניתן לרכוש מפיץ ריח לבית מלון על בסיס מדידה בלבד: מודדים את השטח בפועל ורוכשים מכשיר שהמפרט הטכני שלו מראה כי הוא מיועד לכסותו. לעומת זאת, בישום מטבח, שירותים, פינת עישון וחדר אשפה הוא פרויקט שונה לחלוטין. לא רק שהמדידה הפיזית נדרשת, מודדים גם את עוצמת השפעת הריח החריג ועל פי ההפרש בין מצב זה למצב רגיל רוכשים מפיץ שריח שמיועד לחדר יותר גדול, על מנת שההפרש יביא לנטרול הריח. במצב דברים רגיל, הצבת מכשיר לחדר גדול בחדר קטן שאינו חריג בריחו הייתה גורמת לחנק מהארומה.

פתרונות אטרקטיביים לשימוש ממושך במכשירים

כפי שהבטחנו, האלקטרוניקה במכשירים תעבוד בשבילכם באופן קבוע. אבל אם חומר מילוי הפצת הריח ייגמר, לא יהיה לכם איך לבשם, על אף שהמכשיר יפעל. לכן, בחברת הפצת ריח מקצועית מגיעים להסדר שנתי אטרקטיבי לרכישת חבילה ענקית עם בקבוקונים של חומר מילוי. כשהמכשיר נגמר, שולפים בקבוקון ומזינים אותו מחדש.

Odora מפיצי ריח במבצעים ובאיכות

חברת Odora מפיצי ריח מספקת ללקוחותיה מפיצי ריח חשמליים במבצעים מיוחדים על בסיס מחיר הגון ומילוי מפיצי ריח באספקה קבועה. פנו לשירות המומחים של Odora מפיצי ריח והסדירו תשתית הפצת ריח במחיר מבצע! החברה מבשמת רכבים, מסדרונות, שירותים, מלתחות, חנויות בגדים, חדרי כושר, אולמות שמחות ובתים פרטיים!

צרו איתנו קשר בטלפון 054-5816878 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

אודורה odora - מפיצי ריח
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן