מפיצי ריח יוקרתיים לרכב

מהן האפשרויות שלכם לרכוש מפיצי ריח לרכב? כנהגי קבע, בישום הרכב ייצור בקרבכם ובקרב הנוסעים תחושה נהדרת של בישום איכותי. ישנן כמה דרכים לגרום לכך לקרות. במאמר זה אנו מביאים לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לבחור בפתרון הבישום הטוב ביותר עבורכם.

בישום מחנויות נוחות ותחנות דלק

אתם מכירים את זה היטב: תדלקתם מעל סכום מסוים, אז המתדלק מציע לכם מתנות, שאחת מהן היא עץ בישום מקרטון. קניתם בחנות הנוחות של אותה תחנת דלק, ומעל סכום מסוים המוכר מציע לכם במבצע – עץ או X בישום, גם הוא עשוי מקרטון. אז נכון שביום פתיחת השקית והשחלת הגומי על המראה ההרגשה נהדרת, אבל ביננו? זה כל כך זמני וממועט זמן שלא שווה את הטרחה שבתלייה.

בישום מהמוסך המורשה של הרכב

בישומי מוסכים מורשים הם כבר ברמה אחרת מזו של חנויות הדלק: מדובר באביזרי גומי עבים ואיכותיים, שגם אם נגמר בהם החומר, הגומי כחומר ריחני משלים את החסר ונוצרת תשתית טובה מאד של ריח. אז במקום להחזיק מעמד כמה ימים, זה מחזיק כמה שבועות. בסוף גם זה נגמר. בסופו של דבר, רובנו הולכים למוסכים רגילים, כי מחירי המורשים מאד יקרים ומשתלמים רק בשנה שנתיים הראשונות כשהרכב באחריות.

בישום מפלסטיק עם נורה אלקטרונית מחברת מפיצי ריח

זה כבר בישום שאינו רק ברמה אחרת, אלא גם מהותו שונה לחלוטין מהאחרים: היא לא חד פעמית אלא שלכם לכל החיים. מדובר בגליל פלסטיק עם וו תלייה נוח למראה. נגמר חומר הפצת הריח? רוכשים בקבוקון חדש במחיר מוזל על בסיס קבוע ונהנים תמיד מבישום איכותי ברכב. ניתן לבחור בסוג מילוי הפצת הריח בהתאם לטעמו.

Odora מפיצי ריח – המפיצים היוקרתיים באמת לרכב שלכם

בחברת Odora מפיצי ריח יוקרתיים לכל מטרה, נהנה הלקוח ממכשירי הפצת ריח איכותיים באמת, ברמה אחרת ובאופן קבוע ללא תלות בכמות החומר כמו באביזרי גומי וקרטון. מפיצי ריח לרכב של Odora מפיצי ריח הם מכשירים מפלסטיק, עם נורה שמאירה כל זמן שהמפיץ פעיל. נגמר חומר המילוי? ניתן לרכוש חדש במחיר זול באופן קבוע בבקבוקון ולמלא את המיכל.

שיווק ומיתוג בריח

צרו איתנו קשר בטלפון 054-5816878 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

אודורה odora - מפיצי ריח
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן