מפיצי ריח לבתים לפי סוג גודל

מעוניינים להזמין מפיץ ריח לבית ולא יודעים במה לבחור? סקרנים לגלות את הסוד לאווירה של ניקיון ויוקרה בבית? מפיצי ריח מעוררים בנו תחושות נעימות ומנטרלים ריחות לא נעימים. אם תמיד שאלתם את עצמכם מהו הסוד לאווירה הנעימה והרגועה בבתי מלון יוקרתיים, זה הזמן להזמין מפיץ ריח אוטומטי. שימו לב, אלו הם מפיצי ריח חשמליים שפועלים מסביב לשעון ושומרים על ניחוח אחיד בכל הבית.

יתרונות של מפיצי ריח חשמליים

מתלבטים בין מפיץ ריח ידני לבין מפיץ ריח חשמלי? כדאי שתדעו שיש למפיצי ריח חשמליים יתרונות משמעותיים על פני הדגמים הידניים. מפיץ ריח חשמלי דורש השקעה ראשונית חד פעמית (רכישת המכשיר), אך כאשר בוחנים את ההשקעה בטווח הרחוק מגלים שזוהי ההחלטה הנכונה. מפיץ ריח לבית הוא פתרון הבישום החסכוני והטוב ביותר בעבור בתים גדולים וקטנים כאחד. רק עם מפיצי הריח החדשים אתם שולטים בכמות תמצית הריח שמשתחררת אל החדר.

יתרון משמעותי נוסף של מפיצי ריח חשמליים הוא אפשרות לבישום עדין ולא אגרסיבי. רובנו נעדיף לבשם את הבית קלות בניחוח עדין ומרומז. המכשיר מפזר בחדר כמות מדודה של תמצית ריח בהתאם לבחירה שלכם. אלא אם יש ריח קיים לא נעים שאתם מבקשים לנטרל, אין צורך בכמות גדולה של תמצית ריח. כדאי להימנע מבישום אגרסיבי של הבית. מפיץ ריח פועל 24 שעות ביממה ללא מגע אדם.

איזה מפיץ ריח מתאים לבית שלי?

מפיצי ריח בהתאמה אישית ללקוח מבטיחים שתקבלו מענה מדויק ונכון. את מפיץ הריח נבחר בהתאם לגודל של החדר. עליכם למדוד את גודל החדר ולבחור מפיץ ריח שתואם לשטח הקיים. לא בטוחים באיזה מפיץ ריח כדאי לבחור או היכן כדאי למקם אותו? חייגו עכשיו להתייעצות עם צוות מקצועי, סבלני ואדיב.

Odora  מפיצי ריח מתאימים לכל סוגי הבתים

ניתן לפזר את הניחוח בכל שטח הבית או רק בחדר אחד. אתם בוחרים את הניחוח ואת רמת הבישום. לחברת  Odora מפיצי ריח חכמים וחדישים לשימוש נוח ומהנה. המערכת הופכת את נוזל הריח לאדים יבשים ומפיצה את הניחוח ללא סכנת הכתמה של הרהיטים או בגדים.

עשוי לעניין אותך גם

שירות מקצועי של מילוי למפיצי ריח

Odora מפיצי ריח – התאמת המפיץ המושלם לרכב שלכם

בואו להתאים מפיצי ריח לרכב של חברת Odora לרכב שלכם! בחברת Odora מפיצי ריח מספקים לכם את כל מה שנדרש לבישום איכותי של הרכב. בואו ליהנות ממכשיר רב פעמי שיספק עבורכם את כל מה שאתם צריכים בשביל ליהנות מנסיעה באווירה מעולה!

צרו איתנו קשר בטלפון 054-5816878 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

אודורה odora - מפיצי ריח
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן