מפיצי ריח של Odora קטלוג 2021

בואו ליצור אווירה לבתי העסק שלכם עם מפיצי ריח חשמליים מבית Odora! מעוניינים להכיר את מפיצי הריח שיהפכו את מרחב בית העסק שלכם לחלום ארומטי? דגמי 2021 יסגרו לכם את הפינה! בואו להכיר מפיצי ריח לעסק למגוון מטרות! לשירותים, לחדרי אשפה, לחדרי עבודה, ועוד!

מפיץ ריח S1 לרכב העסקי

מפיץ ריח זה הנו הבסיסי ביותר בעסק הנייד. אם בית העסק שלכם מתבסס על רכבים, אתם פשוט חייבים לצייד כל נהג מטעמכם במפיץ זה. הוא נראה בדיוק כמו עץ ריח לתלייה על המראה, אלא שכאן לא מדובר על מוצר מקרטון, אלא כזה שמפיץ ריח באמצעות חומר מילוי. בעת גמר המילוי והדלקת המכשיר הוא אפילו ידליק נורת לד בצבע כחול. המכשיר מאפשר מילוי מחדש של הנוזל לאחר התרוקנותו.

מפיץ ריח S50 לתאי שירותים וחדרי מסחר זעירים

מפיץ ריח זה נועד לכסות שטח מצומצם, לרוב בגודל תא שירותים בודד. הוא מתאים לשימוש בחדרי ארונות קטנים במשרד. מפיץ זה ניתן לשליטה באמצעות אפליקציית בלוטוס מהטלפון הנייד.

מפיץ ריח S150 לחדרי מסחר קטנים

מפיץ זה משמש בעיקרו בחדרי שירותים ראשיים אשר בתוכם ישנם תאים. ניתן לעבות כל תא בנפרד במפיץ S50 או להתקין S150 בנקודה מרכזית בחדר. המכשיר מתאים גם ללובי חדר מדרגות בבניין ולחדרי מסחר קטנים בינוניים עד 150 מ"ר.

מפיץ ריח S250 לחדרי מסחר גדולים

מפיץ ריח זה מתאים לשימוש בחדרי מסחר גדולים עד 250 מ"ר, לרבות מסעדות ומכוני ספא וכושר בגודל זה. המפיץ מתאים כפתרון בישום גם בלובי רחב של חדרי מדרגות.

מפיץ ריח S350 לאולמות מסחר

מפיץ ריח זה מתאים לכל מקום בעל שטח עד 700 מ"ר: אולמות אימונים בחדרי כושר, לובי מלונות, אולמות תצוגה וחנויות רהיטים ענקיות.

מפיץ ריח S500 לקניונים ומתחמי אירועים

מפיץ ריח זה מכסה שטחים ענקיים עד 1,800 מ"ר. הוא אידאלי גם להתקנה בחדרים קטנים בעלי ריח רע בשגרה, כמו חדרי אשפה ואולמות ספינינג וחדרי כושר. מפיץ ריח זה מתאים גם למועדונים ובארים ומשתמשים בו גם בתעשיית האירועים לבישום מתחם עם כמה אולמות עד 1,800 מ"ר.

למידע נוסף, פנו ל- Odora מפיצי ריח. Odora תספק לכם שירותי ייעוץ והכוונה להתאמת תשתית בישום מושלמת!

מפיצי ריח לחנויות | מפיצי ריח לרכב

צרו איתנו קשר בטלפון 054-5816878 או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

אודורה odora - מפיצי ריח
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן